Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-05@23:18:08 GMT

تلفات فوران آتشفشان در نیوزلند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۱۱۰۶

تلفات فوران آتشفشان در نیوزلند

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- ۹ نفر در فهرست رسمی افرادی قرار گرفته اند که طی حادثه فوران آتشفشان در نیوزلند گم شده اند. تاریخ انتشار: 13:51 - 21 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۶۳۲۴ به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، پلیس نیوزیلند روز پنج شنبه گفت دو نفر دیگر در اثر جراحات ناشی از فوران آتش فشان جزیره وایت آیلند در هفته جاری میلادی فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب شمار تلفات تاییدشده این حادثه به هشت نفر رسید. پلیس گفت این دو نفر در حال درمان در بیمارستان‌ها اوکلند و هامیلتون بودند.

این آتش فشان بعدازظهر روز دوشنبه و زمانی فوران کرد که گروه‌های گردشگری در این جزیره بودند. ده‌ها نفر دیگر نیز در بیمارستان هستند و ۹ نفر نیز در فهرست رسمی افرادی قرار گرفته اند که طی این حادثه گم شده اند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید: لحظه فوران آتشفشان در مکزیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آتشفشان نیوزلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی (فیلم)
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصاویر لحظه فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی | ویدئو
  • تصاویر آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا
  • فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی + فیلم
  • ببینید | صحنه‌ای آخرالزمانی از برخورد صاعقه به فوران آتشفشان در گواتمالا
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود