Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. شبکه‌های اجتماعی مختلف و امکان دسترسی به آن با استفاده از تلفن همراه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا از طریق این درگاه هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها چهره‌های هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

مجید واشقانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«انقدر با خودم درگیرم که در عرض دو دقیقه پنج بار نظرم راجبه یه موضوع عوض میشه
از این خندم گرفت
ناراحت نشو، حسودیت نشه.. از دلخوشی نیست
والااااااااا»

لیلا اوتادی بازیگر مشهور سینما با انتشار تصویری در صفحه اش نوشت:

«بهترینه خودت بودن، قشنگ‌ترین کاریه که می‌تونی توی زندگیت برای خودت بکنی»

رضا کیانیان بازیگر مطرح کشورمان با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«قصه گویی... چند نسل از هنرمندان قبل از انقلاب در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرورش یافتند. بعدا در این باره بیشتر می‌نویسم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رضا صادقی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان با انتشار پستی نوشت: «گاهـى يكى مياد و جايي از قلبت رو نشونه مي‌گيره كه با هـمه بدي‌هـاش بازم دوست دارى ببينيش ...
‎ممنونم از دخترم ديار دلاورى و تيارا عزيزم براى حس و حضورشون ...»   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منوچهر هادی تهیه کننده و کارگردان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی اش نوشت: « با فرشاد احمد زاده عزیز و محمد جان بخشی
قسمت دوم #دل» نجم الدین شریعتی مجری تلویریون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی اش نوشت:
«کار #عشق است نمازِ من اگر کامل نیست
آخر آن گاه که در یاد توام در سفرم
مثل ابری شده‌ام؛  دربه درِ شهربه شهر
وای از آن دم که به #شیراز بیفتد گذرم!

شيراز
حرم حضرت احمدبن موسي #شاهچراغ (ع)
دعاگو بوديم و نائب الزياره»   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرمندان فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال عربستان پس از شکست دو بر یک مقابل العین امارات در دیدار برگشت مقابل این تیم، در لیگ قهرمانان آسیا، به صفحه خواننده کویتی العفاسی حمله کردند، چرا که این خواننده عرب زبان، در صفحه شخصی خود در X (توییتر سابق) پیامی مبنی بر استفاده و دخالت الهلال از تصمیمات داوری در طول تاریخ منتشر کرد. 
میزان حملات به گونه‌ای بود که این خواننده کویتی، بلافاصله پیامش را پاک کرد و با انتشار پیامی دیگر از هواداران الهلال عذرخواهی کرد. 
وی با انتشار توییتی دیگر نوشت: من از جریان برگزاری بازی الهلال و العین هیچ اطلاعی نداشتم و از هواداران الهلال بابت ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

دیدار الهلال و العین با توجه به پرطرفدار بودن هر دو تیم در امارات و عربستان، برای هواداران فوتبالی جهان عرب یک دیدار خاص و مهم محسوب می‌شد که در نهایت با حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خاتمه پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)