Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر استان ایلام گفت: از فیلم‌های کوتاه با زمان کمتر از ۳۰ دقیقه در چهار قالب داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی پس از تائید شورای مرکزی سینمای جوانان کشور حمایت مالی می‌شود.

«محمد حاجیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، بابیان این مطلب اظهار کرد: انجمن سینمای جوانان ایران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و سازمان سینمایی کشور از تعدادی فیلم کوتاه با توجه به اولویت‌های موضوعی و ساختاری آثار تولیدی بر اساس الزامات و ویژگی‌های اساسی آیین‌نامه تولید سال ۱۳۹۸ حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه علاقه‌مندان و فیلم‌سازان فیلم‌های کوتاه در استان می‌توانند تا پایان آذرماه سال جاری فرصت دارند که طرح‌های خود را جهت ساخت به دفتر انجمن سینمای جوانان استان ارسال کنند، افزود: اولویت‌های موضوعی و ساختار آثار تولیدی شامل مضامین معطوف به افزایش سرمایه اجتماعی، مضامین معطوف به اهمیت خانواده و سبک زندگی، مضامین معطوف به افزایش امید و نشاط اجتماعی، مضامین معطوف به عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد و مضامین معطوف به داوری اراده و قدرت ملی است.

 

سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر استان ایلام یادآور شد: توجه به ثبت و ضبط میراث فرهنگی اقلیم‌های مختلف شامل آداب‌ورسوم زبان و سنت‌های ملی و دینی، مراسمات آیینی و ارزش‌های اخلاقی، توجه به تجربه‌گرایی در قصه‌گویی، به‌کارگیری عناصر زیبایی شناسانه و خلاقانه ویژه فیلم کوتاه از دیگر محورهایی است که باید مدنظر فیلم‌سازان فیلم‌های کوتاه در ارائه طرح‌های خود قرار دهند.

 

حاجیان بابیان اینکه حمایت از فیلم‌های کوتاه یا زمان کمتر از ۳۰ دقیقه در چهار قالب داستانی، تجربی، مستند و پویانمایی به دو شکل در انجمن سینمای جوانان ایران صورت می‌گیرد، تصریح کرد: منظور از حمایت اثر پس از تولید، حمایت از آثاری است که با تهیه‌کننده شخصی تولیدشده و آماده محسوب می‌شوند که آثار منتخب، توسط شورای استانی در صورت تائید توسط شورای مرکزی تا سقف ۳۵ میلیون تومان از محل اعتبارات دفتر موردحمایت قرار می‌گیرند.

 

وی یادآور شد: منظور از حمایت پیش از تولید، حمایت از پروژه‌هایی است که در مرحله پیش‌تولید به‌سر می‌برند و در این شیوه رزومه متقاضیان اهمیت ویژه‌ای دارد، همچنین از متقاضیان تولید فیلم اول که قصد ساخت نخستین فیلم کوتاه خود رادارند تا ۳ میلیون تومان از محل دفتر حمایت می‌شوند.

 

سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر استان ایلام بابیان اینکه هر دفتر تا پایان سال ۹۸ حداکثر ۷ فیلم اول را می‌تواند حمایت کند، گفت: از متقاضیان ساخت فیلم کوتاه نیمه‌حرفه‌ای که پیش‌ازاین دست‌کم یک فیلم کوتاه ساخته باشند نیز حمایت خواهد شد.

 

حاجیان بیان کرد: از متقاضیان تولید فیلم کوتاه حرفه‌ای که دست‌کم دو فیلم کوتاه ساخته و دو حضور در بخش رقابتی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی داشته باشند در صورت تائید شورای مرکزی تا سقف ۳۰ میلیون تومان موردحمایت قرار می‌گیرند.

 

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان و فیلم‌سازان استان ایلام می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به انتهای خیابان پیروزی، مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی، طبقه اول انجمن سینمای جوانان استان ایلام مراجعه کنند.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد سامانه فهما مجلس قرآن بودجه قرآن کریم مجلس شورای اسلامی انتخابات فیلم کوتاه سینما جوان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت
  • پشت پرده تربیت نیروی فیزیوتراپی در دوره‌های کوتاه مدت
  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور