Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-03@21:53:14 GMT

رشد ۱۲۰درصدی خدمات اینترنت مخابرات

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۱۷۸۰

مدیرعامل مخابرات ایران با اعلام آماری در این باره گفت: دو سال پیش مصرف دیتا روزانه ۱۸۰۰ ترابایت بود و امروز خوشبختانه با اعتماد و اطمینان شما مردم و مشترکین عزیز به افزایش ۱۲۰ درصدی در این بخش رسیدیم که صمیمانه بخاطر این همراهی و پشتیبانی از همه شما سپاسگزارم. امیدوارم به دستاوردهای بیشتر و بهتری در همه بخش‌ها دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به رشد کاربران اینترنت در ۲سال اخیر گفت: تلاش مجموعه شرکت مخابرات همواره تمرکز در بهبود کیفیت ارائه خدمات به همه مشترکین بوده و خوشحالم که امروز توانستیم ارتقاء چشمگیری این‌بار در بخش دیتا داشته باشیم. 
صدری ادامه داد: ترافیک دیتا به ۴۰۰۰ ترابایت در روز رسیده که این جز با تلاش و همت همکاران برای تقویت کیفیت خدمات امکانپذیر نبود که قدردان همه شما هستم. 
مدیرعامل مخابرات ایران با اعلام آماری در این باره گفت: دو سال پیش مصرف دیتا روزانه ۱۸۰۰ ترابایت بود و امروز خوشبختانه با اعتماد و اطمینان شما مردم و مشترکین عزیز به افزایش ۱۲۰ درصدی در این بخش رسیدیم که صمیمانه بخاطر این همراهی و پشتیبانی از همه شما سپاسگزارم. امیدوارم به دستاوردهای بیشتر و بهتری در همه بخش‌ها دست یابیم. ان‌شاءلله برچسب ها: مخابرات ، مجیدصدری ، اینترنت ، رشد ، دیتا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مخابرات اینترنت رشد دیتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در کرج

این شرکت در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین خیابان نیایش بعد از پل راه آهن حد فاصل نیایش ۱ و ۲ و ۳ و فرعی های منتصب در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۷ قطع نماید. 

از ساکنین درخواست می گردد تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج