Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلام عباس سبز ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مرحوم «علی باز دستمرد» ۵۹ ساله و ساکن روستای موشمی بخش چاروسا دچار سکته مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده بود.

وی بیان داشت: خانواده نوع دوست این بیمار، با رضایت و ایثار اعضای این بیمار را اهدا کردند.

سبز افزود: پیوند اعضا با حضور تیم پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اعضای این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بیماران نیازمند به شیراز منتقل شد.

کد خبر 4796042

منبع: مهر

کلیدواژه: یاسوج کهگیلویه و بویراحمد اهدای عضو انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین یاسوج بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، خانواده مرحوم علیرضا شجاعی‌راد، پس از فوت فرزندشان، در یک اقدام خداپسندانه با اهدای کلیه‌ها، چشم‌ها و برخی از بافت‌ها و نسوج از قبیل: دریچه‌ی قلب، مغز استخوان و... وی به بیماران متقاضی موافقت کردند.

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تهران اعلام کرد، اهدای اعضای بدن این مرحوم به زندگی چندین بیمار نیازمند به پیوند عضو و مغز استخوان جانی دوباره بخشید.

مرحوم علیرضا شجاعی‌راد متولد ۱۳۶۶ بود و از سال ۱۳۸۷ به عنوان متصدی تجزیه و ثبت مرسولات در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست مشغول خدمت بود. او متاهل و دارای یک فرزند هشت ساله است.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو بیمار مرگ مغزی همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • پنجمین اهدای عضو در چهارمحال و بختیاری همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار