Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:28:09 GMT

مهدی ترابی آماده جدال نوستالژیک

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۱۲۹

ستاره این فصل پرسپولیس بعد از درخشش در بازی هفته گذشته مقابل گل گهر، اکنون مهیای دیدار مقابل تیمی می‌شود که باعث شکوفایی و حضورش در سطح اول فوتبال ایران شده است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی، هافبک تکنیکی پرسپولیس که در دومین فصل حضورش در این تیم توانسته با نمایش درخشان خود امیدها را در اردوگاه این تیم برای دستیابی دوباره به موفقیت افزایش دهد، اکنون خود را مهیای دیدار با سایپا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترابی که بعد از درخشش طی چند فصل گذشته در تیم سایپا در نهایت موفق شد با قبول پیشنهاد پرسپولیس با پیراهن شماره 9 این تیم، رویاهای خود را دنبال کند، در دیدار برابر گل گهر سیرجان نیز با تداوم موفقیت‌های این فصل خود با ثبت گلی دیدنی پایه گذار دستیابی پرسپولیس به سه امتیاز این بازی شد. او در حرکتی جالب توجه در پایان بازی به سراغ مجید جلالی، سرمربی کنونی سیرجانی‌ها رفت و بابت این گل از او عذرخواهی کرد. جلالی در زمان حضور در سایپا نقش پررنگی در پیشرفت این ستاره جوان داشت. 

 


هافبک سرخپوشان اکنون امیدوار است با تداوم درخشش خود، این بار در هفته چهاردهم لیگ و برابر تیم سابق خود، که البته روزهای خوبی را در این فصل دنبال نمی‌کند، نیز بتواند نمایش دلپذیری از خود به جا بگذارد و شانس صعود سرخپوشان به رتبه بالاتر در جدول را افزایش دهد.

 

مهدی ترابی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی ترابی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پیام نیازمند که با شکستگی استخوان روی پا رو به رو شده بود آماده بازگشت به دروازه طلایی‌پوشان است و در تمرینات این تیم پا به توپ شد.

پیام نیازمند در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شد و جای خود را به نیما میرزازاد داد و پس از آن در 4 دیدار متوالی گلر جوان سپاهان برای این تیم به میدان رفت که عملکرد خوبی هم ارائه کرد و به نظر می‌رسد او در دیدار با استقلال ملاثانی هم در ترکیب این تیم قرار داشته باشد.

پیام نیازمند با حضور در تمرینات و مجوز کار کردن با توپ آماده دیدارهای حساس لیگ برتر و به ویژه بازی با پرسپولیس می‌شود تا در این بازی حساس مجدد به دروازه سپاهان بازگردد و مسئولیت حراست از دروازه این تیم را داشته باشد.

با توجه به مصدومیت همزمان نیازمند و بیرانوند به نظر می‌رسید دو گلر ملی‌پوش در این بازی حساس از لیست تیم‌های خود دور باشند اما بازگشت نیازمند و بازگشت احتمالی بیرانوند رقابت جالبی درون دروازه این دو تیم ایجاد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • شاگردان محرم آماده برای جدال با پیکان
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس