Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@17:43:48 GMT

پژوهش، چراغ راه توسعه است

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۲۴۸۶

پژوهش، چراغ راه توسعه است

استاندار اردبیل با بیان اینکه پژوهش زیربنا و چراغ راه توسعه همه جامبه استان است، گفت: تنها راه پیشرفت استان ارتباط واقعی بخش های صنعت و کشاورزی استان با دانشگاهیان و پژوهشگران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام‌ جو استاندار اردبیل ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل که در  سالن  بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد به تبیین ضرورت توجه به امر پژوهش جهت توسعه همه جانبه استان اردبیل پرداخت و گفت:هفته پژوهش در واقع فرصت بازنگری در سیاست های مدیریتی دستگاه های اجرایی، صنعت و مراکز علمی است، چراکه پژوهش ارتباط مستقیمی با توسعه همه جانبه استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کنار همه کارهای مثبت، خلاهایی نیز وجود دارد، اتصریح کرد: در همین راستا باید مدیران به میدان بیایند تا با رفع خلاها و تنگناها ، مشکلات جامعه نیز حل شده و به رونق تولید و اقتصاد کشور منجر شود.

بهنام جو در ادامه سخنان خود به تبیین اهمیت پایان نامه ها و فرصت های تحقیقاتی دانشگاهیان اشاره کرد و گفت: در سطح استان نیز برای رفع مشکلات باید از پایان نامه ها، فرصت های مطالعاتی و سایر بخش های مرتبط با پژوهش استفاده شده و با فناوران و مبتکران درراستای حل مشکلات استفاده شود.

استاندار اردبیل در پایان سخنان خود ضمن انتقاد از وضعیت ارتباط صنعت با دانشگاه و همچنین بخش کشاورزی با دانشگاه گفت: بین دانشگاه و صنعت باید ارتباط برقرار  شود تا با استفاده از ظرفیت های داخلی شاهد شکوفایی علم و اقتصاد استان در این برهه تحریم باشیم.

در پایان این برنامه استاندار اردبیل با حضور در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل ضمن بازدید از فعالیت های علمی و پژوهشی دانشمندان و جوانان اردبیل پای صحبت ها و دغدغه های پژوهشگران اردبیلی نشست.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست که ظهر چهارشنبه در مدرسه تخصصی حضرت الزهرا (س) اردبیل برگزار شد، معاون معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اظهار کرد: با توجه به دغدغه‌مند بودن خانواده‌های اسلامی نسبت به چالش‌های مطرح در این خانواده‌ها و ارائه راهکار برای آنها نشست علمی - تخصصی «چالش‌های خانواده‌های اسلامی در عصر معاصر» برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این همایش با حضور اساتید برجسته استان، مدیران و مدرسان حوزه علمیه اردبیل و اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این نشست با چهار محور چالش‌های تربیت دینی در خانواده‌های اسلامی، تحولات خانواده در بستر رسانه و فضای مجازی، مشکلات عاطفی و زناشویی و مسأله اشتغال در بستر خانواده که از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین چالش‌های خانواده اسلامی است، تشکیل شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل افزود: هدف از برگزاری این نشست بالابردن سطح آگاهی و اطلاعات طلاب نسبت چالش‌ها و ارائه راهکار در راستای رفع آنها و بسترسازی برای انجام پژوهش‌های علمی در این زمینه بود.

کد خبر 6100622

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی
  • توسعه باغداری و گردشگری در شهرستان گرمی دنبال می‌شود
  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • نشست علمی «چالش‌های خانواده‌ اسلامی در عصر معاصر» در اردبیل
  • امین: فعالیت دانشجویان در صنایع را برای سازمان‌ها توجیه کنیم 
  • ۴۵۰۰ کلاس درس به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان اضافه شد
  • فعالان اقتصادی به کنسرسیوم توسعه اقتصادی امیرکبیر ملحق شوند
  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!