Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان فارس پنجشنبه در این مراسم گفت: رسانه ها نقش مهمی  در احساس امنیت و ارتقا امنیت جامعه دارند.

احمد رحمانیان اضافه کرد: در حوزه های سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی تنها جوامعی دارای برتری هستند که از رسانه ها در راستای تبیین سیاست گذاری ها استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه در فضای رسانه ای دنیا شاهد جبهه های بر علیه کشورمان هستیم تصریح کرد: دشمن با استفاده از ظرفیت رسانه های بیگانه سعی کرده تا اطلاعات اشتباهی به افراد تزریق کند و اگر برنامه ای در جهت مقابله با این موضوع نداشته باشیم شاهد هستیم که در عرصه جنگ رسانه با مشکلات مختلفی مواجه می شویم. 

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری فارس در خصوص جایگاه رسانه در جامعه همچنین بیان کرد: رسانه های داخلی با توجه به نوع و میزان تأثیرگذاری خود در جامعه می توانند نقش قابل توجه ای در اجرای سیاست های کلی نظام داشته باشند. 

وی معتقد است: ایجاد امنیت و بیانگر تجربه احساس امنیت توسط رسانه ایجاد می شود. 

رحمانیان در خصوص انتظارات از رسانه ها نیز تاکید کرد:از فعالین این بخش انتظار این است که قوانین را شناخته و پس از شناخت قوانین نسبت به پیشگیری ازمعضلات اجتماعی و سواد رسانه ای نیز اقدام کنند. 

وی ادامه داد: افزایش سرمایه انسانی در جامعه و مبارزه با فساد از جمله انتظاراتی است که از رسانه ها مورد توجه است. 

کد خبر 4795791

منبع: مهر

کلیدواژه: قانون مطبوعات دادگستری فارس انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین یاسوج بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این جشنواره با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در موسیقی سنتی و محلی ایران و معرفی هنرمندان بومی با حضور چهار استان همدان، لرستان، مرکزی و کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: جشنواره تاک در چند بخش شامل اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت)، موسیقی سنتی و محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع با موضوعات مختلف شعر و موسیقی و سازسازی، برپایی دومین دوره نمایشگاه ساز، تور گردشگری شهر و بازدید از اماکن تاریخی و دیدنی ملایر همراه با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات خواهد بود.

ششم اردیبهشت مراسم افتتاحیه با اجرای گروه موسیقی کودک برگزار می‌شود و در روز‌های بعد، از ساعت ۹ تا ۱۰:۳۰ و ۱۱ تا ۱۲:۳۰ کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد که در مجموع ۱۲ کارگاه آموزشی برای شرکت‌کنندگان پیش‌بینی شده است.

موضوعات کارگاه‌ها شامل پیوند شعر و موسیقی، تاثیر شعر در موسیقی، اصول و مبانی سازسازی، چوب شناسی، فیزیک سوت و رگلاژ ساز، اصول نگهداری از ساز، تحلیل ساختار موسیقی، آسیب‌شناسی موسیقی ایرانی در چند دهه اخیر، اصول و مبانی گروه‌نوازی، ریتم‌شناسی و وزن‌خوانی، ارتباط هنر با صنعت، گردشگری موسیقی، بررسی سبک‌ها و مکتب‌های مختلف آواز و مناسب‌خوانی است.

اجرا‌های صحنه‌ای (کنسرت‌ها) نیز هر شب در دو سانس از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ و ۲۰ تا ۲۱:۳۰ شب اجرا و در مدت هفت شب، ۱۴ اجرای صحنه‌ای برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • تبعات منفی فرسودگی جمعیت برای جامعه مخرب است
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • افزایش پایش تصویری مناطق جرم‌خیز اهواز
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز