Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در سومین دوره آموزش تسهیلگری الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی ویژه ایجاد صندوق‌های خرد مردمی و روستایی گفت: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با تمرکز بر تمام مناطق ۱۲ گانه استان به ویژه روستا‌ها توانسته است دستاورد‌های ارزشمندی را به بار آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد: بی شک نقش تسهیلگران در آموزش و توان افزایی مردم و ایجاد بستر اقتصاد مردم‌محور به عنوان هدف اساسی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کلید موفقیت در برابر تحریم ها، بی نظیر است.
رسولیان افزود: تاکنون ۱۴۲ معین اقتصاد مقاومتی در استان تفاهم نامه امضاء کرده اند که در قالب گام‌های شش گانه نسبت به شناسایی پتانسیل و توانمندی‌های هر منطقه و ایجاد فضای اعتماد و کارآفرینی به کمک تسهیلگران اقدام می‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با تاکید براینکه در دو دوره قبل حدود ۱۰۰ تسهیلگر آموزش دیده اند و در این دوره هم ۱۴۶ تسهیلگر آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند،گفت: این دوره‌های آموزشی با کمک مدرسان قرارگاه بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) که تجربیات ارزشمندی در شناسایی و ایجاد شبکه‌های کسب و کار مردمی دارند در حال برگزاری است.
او تصریح کرد: خوشبختانه براساس آخرین آمار اعلامی از سوی مرکز آمار ایران، نرخ بیکاری روستایی با ایجاد بیش از ۹ هزار شغل به ۳.۶ درصد رسیده است.   انتهای پیام//ع.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره ضمن خدمت سواد رسانه‌ای «طرح شهیده طاهره هاشمی» با حضور ۱۵۰ مدرس آموزش خانواده و دبیر سواد رسانه استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: این دوره با همکاری سازمان فضای مجازی سراج و به منظور توانمند سازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، نوجوان دیجیتال یا هویت رسانه‌ای، سواد روایت، تربیت در عصر پسا حقیقت و مدیریت رسانه در خانواده، سرفصل‌های دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی بود.

وی در پایان یادآور شد: در این دوره اساتید برجسته و کشوری همچون صالح اصغری و صادق جهانبخش حضور داشتند.

کد خبر 6088134

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • ظهور یک قدرت اقتصادی جدید؛ اقتصاد هند چقدر قوی است؟
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین