Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی دوست نمایشگاه عرضه و تقاضای نیازها(تستا) گفت: دومین دوره این نمایشگاه در روز ۲۶ آذر ماه در هفته پژوهش با حضور صنایع مختلف،کارگزاران و شرکت‌های دانش بنیان با هدف رفع نیازهای صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیام چینی فروشان، دبیر اجرایی نمایشگاه "تستا" با بیان اینکه این نمایشگاه نوعی نمایشگاه معکوس و مبتنی بر تقاضای فناوری است، افزود: در این نمایشگاه‌، شرکت‌های متقاضی نیازمندی‌های فناورانه خود را به صاحبان فناوری ارایه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۸۰۰ تقاضای فناورانه از سوی ۷۰ سازمان و شرکت در سامانه تستا ثبت شد، اظهار کرد: در سال گذشته ۸۹ تفاهم‌نامه به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیارد تومان در حوزه صنایع معدنی و فلزی، دفاعی، برق و انرژی، فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، گاز و پتروشیمی و منعقد شد.

چینی‌فروشان، مهمترین بخش این نمایشگاه را پیگیری‌های پس از نمایشگاه دانست و ادامه داد: این پیگیری‌ها و اقدامات لازم جهت به نتیجه رساندن تفاهم‌نامه‌های منعقد شده، در دبیرخانه دائمی نمایشگاه مستقر در دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری انجام شده است.

دبیر اجرایی نمایشگاه تستا، تاکید کرد: نتیجه پیگیری‌های دبیرخانه شورای عالی عتف موجب شد که از مجموع ٨٩ تفاهم‌نامه امضا شده در نمایشگاه تستا سال گذشته، ١٩ تفاهم نامه تبدیل به قرارداد شود ضمن آنکه هشت قرارداد نیز بین صنعت و فناوران در شرف انعقاد است.

وی با بیان اینکه ۴۵ تفاهم‌نامه بی‌نتیجه مانده ادامه داد: همچنین ١٧ تفاهم‌نامه در دست بررسی است تا در نهایت به قرارداد قطعی منتهی شود.

چینی‌فروشان همچنین با اشاره به دومین سال برگزاری نمایشگاه استان تاکید کرد: این نمایشگاه با هدف شناسایی نیازهای پژوهشی و فناورانه، بسترسازی برای تجاری سازی یافته‌های پژوهشی و فناوری‌های توسعه یافته و همچنین برقراری ارتباط سازنده میان بخش عرضه و تقاضای فناوری برگزار می‌شود.

به گفته دبیر اجرایی نمایشگاه تستا، امسال شاهد حضور صندوق نوآوری و شکوفایی، شهرداری تهران و صندوق حمایت از نوآوری و تحقیقات، وزارت صمت و وزارت دفاع و پشتیبانی در نمایشگاه استان در راستای ارایه نیازهای فناورانه و حضور فناوران خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایشگاه تستا هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۲۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • عرضه چهارنمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • عرضه بمب کنار جاده‌ای در نمایشگاه فناوری طالبان!