Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@12:36:29 GMT

تجربه تلخ اولین سرمربیگری غیررسمی فشنگچی

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۰۸۴

تجربه تلخ اولین سرمربیگری غیررسمی فشنگچی

بازیکن سابق پرسپولیس در اولین تجربه غیررسمی خود به عنوان سرمربی سرخپوشان با شکست زمین را ترک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین فشنگچی که طی فصول اخیر راهی لیگ دسته اول شده، در بازی امروز تیمش مقابل خوشه طلایی ساوه با توجه به جدایی علی نیکبخت به عنوان سرمربی موقت تیمش را هدایت کرد.


فشنگچی 32 ساله که به عنوان یکی از باتجربه ترین بازیکنان سرخپوشان در این تیم حضور دارد، با تصمیم مدیریت باشگاه تا پیش از انتخاب سرمربی به عنوان مربی موقت وظیفه هدایت و امور فنی تیم را عهده دار شده و در بازی امروز برابر شاگردان محسن عاشوری در ساوه علیرغم اینکه توانستند نمایش خوبی از خود به جا بگذارند و بارها دروازه حریف را با خطر مواجه کردند با شکست از زمین خارج شدند تا اولین تجربه غیررسمی بازیکن سابق پرسپولیس روی نیمکت مربیگری با تلخی شکست همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فشنگچی در بازی آینده این تیم نیز همچنان به عنوان مربی موقت فعالیت خواهد کرد و در این زمینه گفته می‌شود مدیران تیم با مربیانی همچون اکبر محمدی، علیرضا مرزبان، حمید درخشان و هومن افاضلی برای هدایت این تیم در حال مذاکره هستند.

سرخپوشان پاکدشت امیرحسین فشنگچی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سرخپوشان پاکدشت امیرحسین فشنگچی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال ویتنام، کیم سانگ سیک به‌عنوان جانشین فیلیپ تروسیه و سرمربی تیم ملی و تیم زیر 23 سال این کشور قرار است آغاز فعالیت کند.

این قرارداد دو ساله است و با توجه به اینکه تروسیه خودش مدتی قبل به‌صورت رسمی برای جدایی از این تیم، تمایل نشان داده بود، فدراسیون فوتبال ویتنام تصمیم به فسخ قرارداد او گرفت تا بدین ترتیب در دو بازی باقی‌مانده از مرحله دوم مقدماتی جام جهانی، این مرد 45 ساله کره‌ای به‌عنوان سرمربی تیمشان روی نیمکت بنشیند. 

کیم که خودش تا سال 2013 به‌عنوان بازیکن برای جونبوک موتورز و تیم ملی کره جنوبی بازی می‌کرد، در سال 2020 وارد حرفه مربیگری شد و با تیم جونبوک موتورز در طی 3 سال توانست یک قهرمانی لیگ و حذفی را جشن بگیرد. 

ویتنام با عملکردی که در سال‌های گذشته داشت، تبدیل به یک تیم شگفتی‌ساز شده بود اما تروسیه در این تیم نتوانست انتظارات را برآورده کند. ویتنام در جام ملت‌های آسیا با قبول سه شکست در گروه ژاپن، عراق و اندونزی، خیلی زود در مرحله گروهی حذف شد و پس از آن هم در مقدماتی جام جهانی 2026، در گروهی که فیلیپین، اندونزی و عراق حضور دارند، تنها در بازی رفت برابر فیلیپین به پیروزی رسید و در سه بازی دیگر خود شکست خورده است.

البته این تیم هنوز شانس صعود دارد ولی مسیر پیشروی آنها مبتنی به کسب 2 پیروزی در مقابل فیلیپین و عراق در خرداد ماه است که البته در طرف مقابل نیاز دارند اندونزی در هر 2 بازی خود شکست بخورند!

دیگر خبرها

  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال