Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:36:58 GMT

بوبان: هیچکس بهتر از فدرر نمی‌تواند تنیس بازی کند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۱۶۰۵

بوبان: هیچکس بهتر از فدرر نمی‌تواند تنیس بازی کند

دارنده مدال برنز جام جهانی ۱۹۹۸ به تحسین راجر فدرر، تنیسور ۳۸ ساله سوئیسی پرداخت. ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زوونمیر بوبان به سایت تنیس آمریکا گفت: برای من راجر فدرر همیشه شماره بوده است. حریفان می‌توانند او را شکست دهند و زمان بیشتری بازی کنند اما هیچکس در جهان تنیس نمی‌تواند مثل فدرر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی او برای من یک تنیس واقعی است.

دارنده مدال برنز جام جهانی 1998 همراه تیم ملی فوتبال کرواسی درباره ایوان لوبیچیچ، مربی کروات راجر فدرر نیز اظهار داشت: من از همکاری آنها بسیار خوشحالم و آنها احساس بهتری به من در زندگی بخشیده‌اند. شناخت ایوان از تنیس را هیچکس ندارد و او از یک ذهن دقیق برخوردار است. همین مسئله باعث شد تا فدرر او را بپذیرد و به حرف‌هایش گوش دهد.

راجر فدرر در سال 2019 میلادی تورنمنت‌های ابوظبی، میامی، گال و بازیلیا را با پیروزی به پایان رساند.

فدرر: لذت پدر بودن ارزش دردسرش را دارد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تنیس راجر فدرر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس راجر فدرر تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در ال‌کلاسیکوی اخیر موفق شد با گل دقایق پایانی جود بلینگام مقابل بارسلونا به پیروزی ۳-۲ برسد. آنها با این پیروزی فاصله‌شان با بلوگرانا در رتبه دوم را به ۱۱ امتیاز رساندند و همین باعث می‌شود آنها در آستانه قهرمانی لالیگا قرار بگیرند.

در این بازی دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و بارسلونا حتی می‌توانست برنده بازی شود اما گل مشکوک لامینه یامال که همچنان به‌طور دقیق مشخص نشده توپ از خط رد شده یا نه، قبول نشد تا رئال درنهایت با گلزنی در لحظات پایانی بازی را ۳-۲ ببرد.

با اینکه بسیاری از رسانه‌ها از عملکرد رئال مادرید در بازی با بارسلونا تمجید کردند، اما تونی کروس معتقد است رئال نمایش خوبی در این دیدار ارائه نداده است.

او در پادکستش در مورد ال‌کلاسیکو گفت:«راستش ال‌کلاسیکو بازی خوبی نبود. هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقعاً خوب بازی می‌کردیم می‌توانستیم آنها را ۴-۰ شکست دهیم. من از اینکه بازی را بردیم خوشحالم و جشن بزرگی گرفتیم اما به‌نظر من می‌توانستیم بهتر بازی کنیم و پیروزی بهتر را به‌دست بیاوریم.»

برخی از هواداران در فضای مجازی حق را به تونی کروس داده‌اند. چراکه رئال در مقابل بارسلونا با ثبت گل‌های قابل انتظار ۲.۳۴ دو موقعیت بزرگ گلزنی را از دست داد و همین نشان می‌دهد که آنها می‌توانستند گل‌های بیشتری به ثمر برسانند.

دیگر خبرها

  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • صعود نوشاد عالمیان و ندا شهسواری در جدیدترین رنکینگ جهانی تنیس روی میز
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!