Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان گفت: پنج وزنه بردار جوان لرستانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،  سید علی شاهرخی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به دعوت فدراسیون وزنه‌برداری، پنج وزنه‌بردار جوان لرستانی که در مسابقات اخیر قهرمانی کشور به عناوین قهرمانی دست یافتند، به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق اعلام فدراسیون، عبدالله بیرانوند، روح الله بیرانوند، حسین بیرانوند و حسین ساکی از بروجرد و مهدی پاپی از خرم‌آباد می‌بایست در این اردو حضور یابند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری لرستان بیان کرد: یکی از برنامه‌های سالیان گذشته هیئت وزنه‌برداری استان توجه به سنین پایه بود که طی سالیان گذشته توانستیم به موفقیت‌هایی در این زمینه دست یابیم.

شاهرخی تصریح کرد: دعوت پنج وزنه‌بردار از لرستان نشان از توانایی بالقوه این استان در رشته وزنه‌برداری است که امیدواریم این روند علاوه به این که حفظ شود، تقویت نیز گردد و منجر به افتخار آفرینی در سطح بین الملل برای کشورمان شود.

بر اساس این گزارش، سید علی شاهرخی رییس هیات وزنه‌برداری لرستان به عنوان مربی در کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری جوانان حضور دارد.

انتهای پیام/85018

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم ملی لرستان اردو وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌ شده است.

سید عماد شاهرخی امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته بویژه در روزهای پایانی سال نه‌تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم به چهار میلیون قطعه برسد که ۳۰  درصد نیاز استان است.

وی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲۴۰۰ جو وارداتی، ۵۰۰۰ تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

شاهرخی بیان کرد: فروردین ماه امسال 8۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در استان انجام و منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شده است.

به گفته او، ارزش ریالی تخلفات انجام‌شده دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان
  • رقابت ۱۶۳ لرستانی در نوزدهمین آزمون تخصصی قرآن