Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@00:04:47 GMT

جدی ترین مدعی قهرمانی در اروپا از نگاه ساری

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۳۵۶۹

سرمربی یوونتوس معتقد است منچسترسیتی می‌تواند جدی ترین گزینه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشد چرا که با توجه به نتایج رخ داده، سیتی اروپا را در اولویت قرار خواهد داد.

اخبار ورزشی - منچسترسیتی چهارشنبه شب دینامو زاگرب را در خانه اش 4-1 شکست داد تا با 14 امتیاز به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله حذفی راه یابد، آن هم در حالی که سیتی دو برابر تیم دوم این گروه (آتالانتا) امتیاز جمع کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود سیتیزن ها در لیگ برتر شرایط خوبی ندارند و با فاصله 14 امتیازی با لیورپول، عملا امید چندانی به هت‌تریک قهرمانی ندارند؛ اتفاقی که ساری را به این نتیجه رسانده که همشهری ها در این فصل جدی ترین مدعی قهرمانی اروپا خواهند بود:

"بدون اراده از منچسترسیتی به عنوان گزینه اصلی خود (برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا) نام می‌برم. تاثیری که این تیم روی من گذاشته من را به این نتیجه رسانده و در کنار آن (نتایج رقم خورده در لیگ برتر) من را متقاعد کرده که سیتی از این به بعد تمرکز بیشتری روی لیگ قهرمانان نسبت به لیگ برتر خواهد داشت."

یوونتوس خود دیگر تیمی بود که توانست با پیروزی 2-0 برابر لورکوزن در دیدارهای چهارشنبه لیگ قهرمانان، صعود مقتدرانه ای به مرحله حذفی داشته باشد. یووه بعد از تساوی 2-2 برابر اتلتیکومادرید در روز نخست، هر 5 بازی بعدی خود را برد. آن هم در حالی که مائوریتسیو ساری در 13 مسابقه خود در لیگ قهرمانان قبل از آغاز این روند، تنها 3 پیروزی کسب کرده بود.

با این نتایج، یوونتوس قطعا در مرحله یک هشتم نهایی با سیتی روبه‌رو نخواهد شد، اما یکی از تیم های دومی که انتظار بیانکونری را می‌کشد، تاتنهام است. تیمی که با 10 امتیاز، به عنوان تیم دوم گروه B پشت سر بایرن مونیخ به یک هشتم نهایی رسیده و اکنون ژوزه مورینیو را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌بیند.

در دوران حضور مورینیو در یونایتد و ساری در چلسی، درگیری آقای خاص با یکی از دستیاران ساری در بازی دو تیم در استمفوردبریج جنجال های زیادی به همراه داشت، با این حال ساری می‌گوید از برخورد با تاتنهام در مرحله یک هشتم خوشحال خواهد بود:

"به اندازه کافی خوش‌شانس بوده ام که به شکلی خصوصی با او ملاقات داشته باشم. البته که برای او احترام ویژه ای قائل هستم. او در سطحی باورنکردنی است. 

می‌توانم بگویم که او کمی متفاوت از آن چیزی که واقعا هست نشان می‌دهد. اگر شما از نزدیک او را بشناسید می‌فهمید که انسان کاملا متفاوتی است. واقعا خوشحالم که با او ملاقات داشته ام و خوشحال خواهم شد اگر دوباره او را (در این رقابت ها) ملاقات کنم."

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا اخبار ورزشی منچسترسیتی چلسی لیگ برتر لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا

مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مجدداً به فینال این رقابت‌ها صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم مایورکا پالما اسپانیا امشب (جمعه) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا مقابل بنفیکا صف‌آرایی کرد و با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد.

این مسابقه در وقت 40 دقیقه قانونی با تساوی 4-4 پایان یافت و تلاش دو تیم برای گلزنی در 10 دقیقه اضافی بی‌ثمر بود تا ضربات پنالتی، تعیین‌کننده تیم پیروز باشد.

کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم

نماینده اسپانیا در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 4 بر 3 به برتری رسید و روز یکشنبه، در فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا به مصاف برنده دیدار بارسلونا - اسپورتینگ می‌رود.

حسین طیبی و مسلم اولادقباد که در تیم پالما عضویت دارند، فصل گذشته همراه با این تیم به قهرمانی اروپا دست یافتند و امسال مجدداً فرصت دارند تا طعم قهرمانی در قاره سبز را بچشند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • قهرمانی مجدد پالما در اروپا/ اولادقباد و طیبی در قله اروپا
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • جلسه مهم یوفا: خیرونا یا سیتی در چمپیونزلیگ
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا