Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج موفق ظهر پنج شنبه در جمع صنعتگران و بازرگانان کاشان با اشاره به موقعیت استراتژیک کاشان و وجود صنایع زیاد در منطقه کاشان اظهار داشت: منطقه کاشان با وجود کارآفرینان و صنعتگران صاحب تجربه و تخصص جز مناطق پیشرو در رونق تولید در کشور است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور استاندار در مرکز استان ابراز داشت: با پیشنهاد سازمان صمت استان اصفهان و پذیرش استاندار اصفهان قرار شد ماهی یکبار این جلسه برای رفع مشکلات صنعتگران منطقه کاشان و شمال استان اصفهان در کاشان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با بیان اینکه در بخش های مختلف کاری کارگروه تسهیل درخواست های  واحدهای تولیدی را می گیرد، تصریح کرد: با نشست ها مختلفی که با بانک ها داشته ایم قرار شد با تصویب کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تسهیلات به صنعتگران و کارآفرینان اعطا شود.

وی با اشاره به یکی از امتیازات برای صنعتگران و کارآفرینان برای پرداخت تسهیلات بانکی اذعان داشت: در سال ۹۶ و ۹۷ هر صنعتگر یا کارآفرینی که چک برگشتی و یا بدهی معوقه بانکی داشت، تسهیلات به او پرداخت میشد که این روند در سال ۹۸ متوقف شد.

موفق با بیان اینکه در سال ۹۸ پیگیری های فراوانی برای اعطای تسهیلات به صاحبان صنعت و واحدهای تولیدی صاحب چک برگشتی یا بدهی معوقه بانکی انجام شده است، خاطرنشان کرد: با انجام این پیگیری ها قرار شد مجددا اگر صنعتگر یا کارآفرینی که حتی چک برگشتی و یا بدهی معوقه بانکی در سال۹۸ داشته باشد با تصویب شورای تامین تسهیلات بانکی به او تعلق بگیرد.

وی افزود: برای اعطای تسهیلات در حوزه رونق تولید و تبصره ۱۸ اعتبارات خوبی داریم که امیدواریم کارگشای صنعتگران و کارآفرینان استان باشد.

کد خبر 4795956

منبع: مهر

کلیدواژه: ایرج موفق قانون رفع موانع تولید رونق تولید انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین یاسوج بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد ویروس آنفلوانزا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره تعاون کاشان در نشست خبری به مناسبت هفته تعاون گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون، کالا‌هایی همچون سیمان، گلاب و عرقیات گیاهی، فرش دستبافت، لوله‌های چدنی، پلیکا، مفتول مسی، پی وی سی، میلگرد، لنت ترمز، لبنیات و مواد شوینده از کاشان به خارج از کشور صادر شده است.


حسن اربابی افزود: استرالیا، اسپانیا، انگلیس، سوئد، کانادا، آلمان، روسیه، اتریش، هلند، ژاپن، چین، پاکستان، عراق، آذربایجان، ارمنستان و افغانستان از جمله کشور‌های مقصد کالا‌های صادراتی بودند.


وی با اشاره به پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان گفت: مجموعه ورزشی رفاه کارگران به عنوان یک پتانسیل حوزه ورزش میباشد که در این زمینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی رفاه کارگران اختصاص پیدا کرده است.


اربابی با اشاره به اینکه میزان تسهیلات اشتغال‌زایی پرداخت شده ۲۲۳ میلیارد تومان بوده است تصریح کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی باید پایدار باشد و از این رو تسهیلات امسال به روستا‌هایی پرداخت می‌شود که برنامه داشته باشند و برای هر اشتغال حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود و تسهیلات پرداختی نیز مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.


وی با اشاره به ۶۳ هزار بیمه شده اجباری در شهرستان کاشان ابراز داشت: این تعداد در یک هزار و ۲۰۰ واحد تولیدی مشغول به کار هستند که این مهم نشان از وسعت جامعه کارگری و اهمیت حوزه کارگری در شهرستان کاشان است.

دیگر خبرها

  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!
  • بدهی کلان استقلال به بانک سهام‌دار پرسپولیس!
  • اولین معامله مالکین جدید سرخابی‌ها/ تسویه بدهی میلیاردی استقلال با مالک پرسپولیس!
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • اولین اثر بانکی شدن پرسپولیس: تهاتر پاداش AFC
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند