Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر بیان کرد: در این ارتباط چهار استان جنوبی کشور ملاحظاتی داشتند که به وزیر مربوطه ارسال شده تا از شبکه‎های ساماندهی شدن بنزین آن‌ها تامین شود.

او تصریح کرد: استفاده از سامانه الکترونیکی به جای دادن سهمیه بنزین قایق‌ها به شیلات بدون شک در روند تامین سوخت قایق‌ها تسهیل سازی بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر ادامه داد: بهترین ابزار برای نظام سلامت اداری نیز همین سامانه‌ها هستند که در مقابله از فساد و پیشگیری از آن‌ها نقش قابل توجهی دارد.

گراوند با تقدیر از فعالیت شبانه روزی آژانس‌های تاکسی تلفنی گفت: دریافت اطلاع فعالان این حوزه در حال انجام است که این مهم تا حصول نتیجه ممکن برای تسهیل سازی در فعالیت آن‌ها پس از افزایش قیمت بنزین پیگیری خواهد شد.

او یادآور شد: در رابطه با کشتی حمل کالا‌های اساسی ۶ تا ۷ سال بود که وارد بوشهر نمی‌شد، ولی با رایزنی‌های صورت گرفته اکنون این مهم محقق شده است و منطق نیز حکم می‌کند بندر بوشهر بتواند در بحث تامین کالا‌های اساسی برای استان‌های همجوار نقش آفرین باشد.

استاندار بوشهر تاکید: نخستین محموله کالا‌های اساسی برای استان بوشهر برنج بوده که دیروز وارد بندر مرکز این استان شده است.

گراوند بیان کرد: اکنون تلاش‌هایی در حال انجام است تا در حوزه نهاده‌های کشاورزی نیز بار در بوشهر تخلیه شود.

او ادامه داد: اداره کل بنادر و دریارنوردی قول مساعد به فراهم شدن امکان پهلوگیری کشتی‌های ۵۰ هزار تنی در بندر بوشهر داده که امید است این مهم در موعد مقرر اجرایی شود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: با فراهم شدن زمینه پهلوگیری چنین کشتی‌هایی در بوشهر اشتغال رونق پیدا می‌کند و تحرک خوبی نیز در حوزه حمل و نقل ایجاد می‌شود.

گراوند گفت: سازمان بنادر و دریانوردی نیز باید خود را مسئول بداند تا لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر هر چه سریع‎‌تر محقق شود چرا که این پروژه نقش مهمی در رونق اقتصادی استان بوشهر دارد.

او در ارتباط با نظارت بر بازار نیز عنوان کرد: در این راستا دستگاه‎های ذیربط همچنان بر نظارت مستمر خود با هدف کنترل قیمت‌ها ادامه دهند.

استاندار بوشهر در ارتباط با تامین نفت سفید نیز گفت: در این روستا بنابر بر درخواست فرمانداران تمهیدات لازم اندیشیده شده، ولی با این حال انتظار داریم واحد‌هایی که گاز به درب منزل آن‌ها رسیده اقدام به گرفتن انشعاب کنند تا مشکلات تامین نفت سفید زمستان به حداقل برسد.

گراوند ادامه داد: در این راستا دستگاه‎های حمایتی مانند کمیته امداد امام گاز آن را باید به طور جد در دستور کار قرار دهند.

او گفت: رسانه‎‌ها نیز باید با معرفی ظرفیت‎های تسهیلاتی پیش بینی شده به ترغیب هر چه بیشتر شهروندان برای گرفتن انشعاب گاز تلاش کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان، موفق شدند یکی از نانوکاتالیست‌های مورد استفاده در تولید بنزین را تولید و تجاری‌سازی کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا با بومی‌سازی محصولات فناورانه و کاتالیست‌های مورد نیاز صنایع، گام موثری در خودکفایی این کاتالیست ضروری در صنعت پتروشیمی و تولید بنزین بردارد.

 حمزه کازرونی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان توسعه دانش و فناوری ایلیا درباره فعالیت‌های این شرکت گفت: این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار فعالیت دارد و توانستیم کاتالیست رفرمینگ نفتا را تولید و تجاری‌سازی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش‌بنیان منحصر به تعداد معدودی از شرکت‌های دنیا است و با بومی‌سازی این محصولات توانستیم در مسیر رفع نیاز کشور به واردات آنها گام برداریم. به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست‌ها، این شرکت بر روی کاتالیست‌های ریفرمینگ نفتا فعالیت دارد که در زمینه تولید بنزین استفاده می‌شود و جزو محصولات تحریمی است.

بومی‌سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود

این فعال فناور با اشاره به این‌که تولید بنزین که جزو فرآورده‌های حیاتی محسوب می‌شود وابسته به حضور کاتالیست‌ ریفرمینگ نفتا نانوساختار است، عنوان کرد: برای تولید بنزین و مواد آروماتیک در پالایشگاه‌ها از این کاتالیست استفاده می‌شود که نمونه ایران‌ساخت آن با کیفیتی مشابه نمونه خارجی عرضه می‌شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به تولید سایر فرآورده‌های پتروشیمی نانوساختار در این مجموعه فناور گفت: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت به شمار می‌رود و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی‌سازی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • تصاویری از میزان ویرانی بندر غزه در نتیجه بمباران اشغالگران
  • اولتیماتوم ۱۸ ماهه برای تعیین‌تکلیف شبکه فاضلاب بندرعباس
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد