Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نیم فصل نخست لیگ برتر مشکلات زیادی را در خط حمله احساس کرد.

افت علی علیپور، کم تجربگی مهدی عبدی و حضور بازیکن بنجل و بی کیفیتی به نام جونیور براندائو برزیلی که در نهایت پس از دریافت ۲۵۰ هزار دلار قراردادش را با سرخ پوشان فسخ کرد، دردسر‌های زیادی برای گابریل کالدرون ایجاد کرد و سرمربی آرژانتینی از میانه‌های نیم فصل روی جذب یک تا ۲ مهاجم خارجی کارآمد در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس سه گزینه از سوی باشگاه پرسپولیس به کالدرون معرفی شد تا او از بین این نفرات، مهاجم مدنظرش را انتخاب کرده و پس از آن مسئولان باشگاه مذاکرات شان را برای جذب این بازیکن آغاز کنند.

جوناتاس برزیلی، مهاجمی است که کارنامه و کیفیتش در هفته‌های اخیر از سوی سرمربی سرخ پوشان تائید شده و مدیران باشگاه و در راس آن‌ها محمد حسن انصاری فرد، پس از مذاکرات گسترده‌ای که با او داشتند، توانسته اند از لحاظ مالی با جوناتاس به توافق برسند.

این بازیکن اهل آمریکای جنوبی که سابقه بازی در کشور‌های ایتالیا و انگلیس را دارد به زودی به تهران می‌آید تا پس از انجام مذاکرات نهایی و قبولی در تست‌های پزشکی قراردادش را امضاء کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یوآندی لئال هیدالگو دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال برزیل که اصالتی کوبایی دارد، پس از دو فصل حضور در گاز پیاچنزا ایتالیا، از این تیم جدا و راهی تیم لوکوموتیو نئوسیبرسک شد.

خود این بازیکن و همچنین پلامن کنستانتینوف سرمربی لوکوموتیو نئوسیبرسک این انتقال را تایید کردند تا لئال حضور در لیگ روسیه را نیز تجربه کند. 

لوکوموتیو نئوسیبرسک که این فصل در عین ناباوری نتوانست به جمع چهار تیم سوپر لیگ روسیه صعود کند، امیدوار است با این بازیکن برزیلی و خریدهای دیگرش همچون مارکو ایوویچ و ایگور کوبزار دوباره به جمع چهار تیم این لیگ بازگردد. 

زنیت کازان در حال حاضر قدرتمند ترین باشگاه روسیه است که این فصل نیز توانست قهرمان سوپر لیگ والیبال روسیه شود.

دیگر خبرها

  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • رضائیان: برابر پرسپولیس حرفه‌ای بازی کردم
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • رضاییان: شعار هواداران پرسپولیس مهم نیست، آنها در قلب من هستند
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند