Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین کنگره حزب ندای ایرانیان روز پنجشنبه با حضور اعضای حزب و آغاز به کار کرد. در این نشست، علی بختیاری، آرش بیک پور، نیما پروین، وحید توتونچی، عیسی چمبر، مجتبی حسینخانی، سیدمحمدصادق خرازی، پیمان خواجوی، سجاد سالک، علیرضا سحرخیز فومنی، عباس سلطانی، رضا شریفی، فاطمه شفیعی، امیر شهلا، محمدحسین شیخ محمدی، شهاب طباطبایی، مرتضی صفری، فاطمه فراهانی، مجید فراهانی، کاوه قدیری، محمد کیهانی، اشکان مجللی، محمد علی محسنی بندپی، سیداحمد موسوی و سعید نورمحمدی به عنوان اصلی شورای مرکزی سومین شورای مرکزی حزب انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سالار احمدی، امیرحسین اسدبیگی، میلاد اکبری، داود روشنی، هادی وکیل زاده، سید احمد موسوی به عنوان اعضای علی البدل سومین دوره شورای مرکزی ندای ایرانیان برگزیده شدند.

حسن اکبری، عباس برزگر زاده، مسعود حسابگر، سهیل گوهری، نرگس یونسی به عنوان منتخبان هیات داوری و بازرسی، و دریا جلینی و امید اولیایی نژاد در جایگاه اعضای علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی حزب ندای ایرانیان، با رای اعضای شورای مرکزی منتخب کنگره، سید محمد صادق خرازی باردیگر به عنوان دبیرکل و مجید فراهانی به عنوان رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و نیز سید شهاب الدین طباطبایی به عنوان قائم‌مقام دبیرکل حزب ندای ایرانیان انتخاب شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احزاب حزب ندای ایرانیان صادق خرازی شهاب طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه