Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@13:06:24 GMT

احتمالا لیست اصولگرایان بدون سرلیست باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۱۰۱

احتمالا لیست اصولگرایان بدون سرلیست باشد

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا می گوید:شاید برخی فکر کنند که هرکس سرلیست شد الزاما و قطعا رئیس مجلس هم می شود. این تصور غلطی است و اگر دقت شود در همین ادوار گذشته مجلس، سرلیست الزاما رییس مجلس نشده است.

به گزارش «تابناک»، ناصر ایمانی، تحلیلگر اصولگرا، درباره سرنوشت سرلیستی در جریان اصولگرا، به خبرآنلاین گفت: « جریان سنتی اصولگرایان شامل حزب موتلفه و جامعه روحانیت مبارز با جریان های جدیدتر به خصوص طیف آقای قالیباف اختلاف نظرهایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در میان طیف های اصلاح طلب هم این اختلاف نظرات هست. با این حال تاکنون مشخص شده که طیف آقای قالیباف و سنتی ها و موتلفه در انتخابات یکپارچه عمل می کنند و در لیست مشترک قرار می گیرند و موتلفه قطعا لیست مستقل ارائه نمی کند.»

به گفته ایمانی، «این صحبت هست که عکس هیچکس بالای لیست قرار نگیرد و اسامی براساس حروف الفبا منتشر شود یعنی هیچ عکسی بالا نیاید که باعث اختلاف نظر شود یا شائبه ای ایجاد کند.»

ایمانی درباره اما و اگرهای پایداری ها برای شورای ائتلاف هم گفت: «در رابطه با اختلاف نظر در طیف اصولگرایی در جریان تصمیم گیری های انتخاباتی فقط جبهه پایداری مطرح است. درحال حاضر سایر طیف های جریان اصولگرا ذیل همان شورای ائتلاف قرار دارند. هرچند این امکان همچنان وجود دارد که پایداری ها با سایر اصولگرایان لیست مشترک ندهند یا در برخی شهرها مشترک باشند و در برخی شهرها لیست متفاوتی داشته باشند. هرچند اگر لیست مشترک ندهند باز هم احتمالا بسیاری از افراد دو لیست مشترک خواهند بود و فقط تعدادشان تفاوت دارد.»

وی تاکید کرد: «شاید برخی فکر کنند که هرکس سرلیست شد الزاما و قطعا رئیس مجلس هم می شود. این تصور غلطی است و اگر دقت شود در همین ادوار گذشته مجلس، سرلیست الزاما رییس مجلس نشده و اهمیت و معنای خاصی جز اینکه آن لیست در افکار عمومی به نام آن شخص شناخته شود، ندارد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان انتخابات مجلس اصولگرایان لیست سرلیست اختلاف نظر ائتلاف انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

بنابر روایت فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898766

دیگر خبرها

  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات