Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:02:40 GMT

روغن کرمانشاهی یک ثروت و سرمایه برای استان است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۱۲۹

روغن کرمانشاهی یک ثروت و سرمایه برای استان است

هدایت حاتمی روز پنجشنبه در جلسه کارگروه تخصصی اقتصاد که باحضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای این کارگروه برگزار شد، براهمیت برندسازی روغن کرمانشاهی تاکید کرد و افزود: این روغن از دیرباز متعلق به هنر و سلیقه کرمانشاهیان است و باید ضمن برندسازی، از طریق آن بتوانیم به ایجاد اشتغال و درآمدسازی در استان کمک کنیم و هوشمندانه براساس مدل بومی توسعه پیش برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت این آمادگی را دارد برای تحقیق و پژوهش در این خصوص، برندسازی، ارتقای کیفیت و افزایش تولید این روغن، اعتبار و تسهیلاتی را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

حاتمی در بخش دیگری از صحبتهای خود با تاکید براهمیت کاهش آلاینده های صنعتی گفت: رفع آلاینده ها بسیار مهم است و هر اداره ای موظف است برای حل مشکل آلاینده های صنعتی، جلساتی با مدیران و مالکان کارگاه‌های که آلایندگی دارند، بگذارند و برای آن راه حل پیدا کنند و اگر نیاز به امکانات و تسهیلات باشد، دولت در این خصوص کمک خواهد کرد.

معاون استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: در بحث رفع آلاینده ها بسیار جدی هستیم و باید در نیمه اول سال ۹۹ به استان پاک تبدیل شویم و صنایع استان تا پایان شهریور فرصت دارند که به صنایعی سبز تبدیل شوند. 

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه توسعه اقتصادی اشتغال زایی اقتصاد کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه توسعه اقتصادی اشتغال زایی اقتصاد کرمانشاه استانداری کرمانشاه توسعه اقتصادی اشتغال زایی اقتصاد کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»

دریافت 138 MB کد خبر 6089188

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع مردم و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • کرمانشاه یکی از استان‌های پرافتخار کشور است