Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@07:53:53 GMT

ستایش لیونگ‌برگ از پدیده 18ساله آرسنال

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۲۳۰

ستایش لیونگ‌برگ از پدیده 18ساله آرسنال

فردی‌ لیونگ‌برگ بعد از بازگشت آرسنال در بازی دیشب این تیم مقابل استاندارد لیژ و صعود از مرحله گروهی لیگ اروپا به ستایش پدیده جوان تیمش بوکایو ساکا پرداخت و او را استعدادی استثنایی خواند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه استاندارد لیژ به مصاف این تیم رفت و با اینکه 2-0 عقب افتاده بود ولی در پایان بازی برگشت و با گلهای لاکازت و بوکایو ساکا کار را به تساوی 2-2 کشاند تا به عنوان تیم اول گروه F راهی مرحله بعدی رقابتها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردی لیونگ‌برگ در پایان بازی از گل نجات‌بخش پدیده 18ساله تیمش بوکایو ساکا تمجید کرد و او را استعدادی استثنایی خواهند.

 

باکایو که در دقیقه 81 با یک حرکت انفرادی تماشایی گل تساوی تیمش را به ثمر رساند روی گل اول هم توپی که توسط لاکازت به گل تبدیل شد را روی دروازه استاندارد لیژ سانتر کرده بود و به این ترتیب در تساوی و صعود تیمش به عنوان صدرنشین گروه نقش کلیدی داشت.

 

 

لیونگ برگ، مربی موقت آرسنال در پایان بازی گفت:" بوکایو ساکا فوق‌العاده است. او همیشه روی توپهای آخر موثر عمل می‌کند. او قبل از بازی از دست من ناراحت بود که قرار است به عنوان وینگر و مدافع بازی کند ولی بوکایو یک استعداد استثنایی است".

 

مربی موقت آرسنال در ادامه گفت:" من امروز به بچه‌های تیمم واقعا افتخار می‌کنم. آنها نشان دادند که به خودشان و فوتبال‌شان ایمان دارند. این برای آینده ما خوب است. آنها انرژی خیلی زیادی داشتند و هرگز از تلاش دست برنداشتند. ما در نیمه اول بر اساس برنامه و نقشه‌مان خوب بازی کردیم و حریف یک شوت هم روی دروازه ما نداشت. ما باید در نیمه اول یکی دو گل می‌زدیم. ولی بعد دو گل بد خوردیم که نمی‌توان آنها را تقصیر بازیکنان دانست. ولی ما برگشتیم و کار را 2-2 کردیم. بعد از آن هم می‌توانستیم برای گل سوم تلاش کنیم ولی چون من نتیجه بازی بعدی را می‌دانستم سعی کردم به بازیکنانم کمتر فشار بیاورم".

 

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، دمبله در هر دو بازی به بارسا گل زد و نقش مهمی در رسیدن پی اس جی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان داشت. او به خصوص در زمین بارسا ویران کننده کار کرد. دمبله دیشب نیز دو گل از 4 گل تیمش را به لوریان زد و تیمش را در آستانه قهرمانی لیگ قرار داد.

دمبله در مورد شدت پیدا کردن روند گلزنی هایش گفت: «بله، گلزنی خیلی خوب است. در تیم از من می خواهند که گل های بیشتری بزنم، بنابراین امروز خوشحالم. من به گلزنی ادامه خواهم داد، زیرا بازی های مهم در راه است. من در تمرینات کار خاصی نمی کنم. اینکه در بازی های اخیر بیشتر گل زده ام، به این خاطر است که خودم را بهتر در موقعیت گلزنی قرار داده ام و کمی هم شانس با من یار بوده است.»

دمبله زننده 5 گل بوده و 14 پاس گل در 37 بازی با پیراهن پاریس داده است. او در ادامه گفت: «حالا در زمین احساس خوبی دارم. من واقعا در پاریس راحت و خوشحالم. باید تمرکز خود را حفظ کنیم و قهرمان لیگ شویم که اولین عنوان قهرمانی من در پی اس جی خواهد بود. سپس به شکست دورتموند و رفتن به فینال لیگ قهرمانان فکر خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • فصل برای انزو فرناندز به پایان رسید
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال