Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:34:57 GMT

ادامه گذر آقانورالله نجفی منتظر تعیین تکلیف است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۳۹۶

ادامه گذر آقانورالله نجفی منتظر تعیین تکلیف است

ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان در مورد توقف اجرای طرح گذر آقانورالله نجفی به دلیل پیشنهاد برخی دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها، گفت: در برخی مکان‌ها در شهر چالش‌هایی ایجاد می‌شود که در نهایت باید ببینیم قانون‌گذار چه گفته و کاری کنیم که تصمیمات در راستای جلب رضایت مردم باشد. هم‌اکنون این طرح در تهران و اصفهان در حال پیگیری است تا تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدرت الله نوروزی در پاسخ به پرسش یکی از ساکنان محله بیت الحسین، در مورد تعیین تکلیف ساخت گذر آقانورالله نجفی که سبب دشواری در تردد ساکنان محل شده است، اظهار کرد: این گذر از خیابان نشاط به‌طرف خیابان حافظ امتداد دارد و از پشت مسجد شیخ لطف الله عبور می‌کند. ۳۰۰ متر از این گذر، حدفاصل خیابان نشاط تا بیت الحسین آزادسازی و کف سازی شده است.   

شهردار اصفهان افزود: شهرداری اصفهان می‌خواهد این طرح تعیین تکلیف شود اما به دلیل حساسیت‌های میراثی، درصدد هستیم بعد از رفع مسائل، خواسته مردمی در خصوص ساماندهی این گذر هم پیگیری شود. بافت تاریخی و میراثی اصفهان، اجازه برخی اقدامات را نمی‌دهد، این قسمت هم به تاریخی‌ترین بخش شهر نزدیک است و بحث‌های مختلف کارشناسی را به همراه دارد.   

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نوروزی با بیان اینکه چگونگی ادامه این طرح در تهران و اصفهان در حال پیگیری است، گفت: بخشی از این طرح، حدفاصل خیابان بیت الحسین تا خیابان حافظ دقیقاً پشت مسجد شیخ لطف الله واقع است و کار هم در این بخش متوقف‌شده است.  

وی اضافه کرد: همواره در برخی مکان‌ها در شهر چالش‌هایی ایجاد می‌شود که باید ببینیم قانون‌گذار درباره آنچه گفته و تصمیماتی که می‌گیریم هم باید در راستای جلب رضایت مردم باشد. هر اقدامی که در شهرداری انجام می‌دهیم باید با توجه به این اصل باشد که میراث باقی‌مانده از گذشتگان به دست ما رسیده و ما باید پاسدار آن باشیم.

اجرای طرح توسعه حرم زینبیه با فروش اوراق مشارکت

شهردار اصفهان در پاسخ به سؤال یکی از شهروندان ساکن منطقه ۱۴ در مورد طرح توسعه حرم زینبیه نیز گفت: با توجه به اینکه مجلس اجازه استفاده از اوراق مشارکت برای طرح‌های توسعه حرم امام رضا(ع) و شاه‌چراغ را صادر کرده بود، شهرداری اصفهان پیشنهاد دریافت مجوز فروش اوراق مشارکت ۵۰۰ میلیارد تومانی برای اجرای طرح توسعه حرم زینبیه را مطرح کرد که اگر در بودجه امسال تصویب شود از این طریق طرح میدان حرم زینبیه را اجرا می‌کنیم. اگر هم این راهکار عملیاتی نشود از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این استان از تعیین‌تکلیف سریع برج‌های دوقلوی خرم‌آباد خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز در جلسه بررسی و توجه به اقشار کم‌بضاعت تحت‌پوشش نهادهای حمایتی، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌ها و توانایی‌های مردم برای حمایت و رفع مشکلات اقشار محروم و کم‌بضاعت استفاده کرد.

وی افزود: لرستان دارای ثروت، سرمایه و دارایی‌های بی‌شماری مانند آب‌ و خاک، محیط جغرافیایی و مردمانی متمدن، مؤمن، شجاع و وفادار به نظام اسلامی است.

استاندار لرستان عنوان کرد: حمایت از اقشار کم‌بضاعت در نظام اسلامی یک وظیفه است و توجه به جامعه نیازمندان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

ادامه بلاتکلیفی برج‌های دوقلوی خرم‌آباد/ دوئل سرمایه‌گذار و شهرداری برای تعیین "قدرالسهم"

شفقت بیان کرد: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام‌خمینی(ره) به‌عنوان نهادهای انقلابی و حمایتی باید نسبت به سرمایه‌گذاری در مناطق کم‌برخوردار لرستان اقدام کنند.

وی با ضرورت توانمندسازی افراد بی‌بضاعت در لرستان، خاطرنشان کرد: ظرفیت فراهم‌شدن فرصت سرمایه‌گذاری و ثروت‌سازی‌ در مناطق محروم فراهم شود.

استاندار لرستان به نقش مهم بانک‌ها در حمایت از اقشار کم‌بضاعت، اشتغال و خودکفایی این افراد اشاره و بیان کرد: بانک‌ها باید پرداخت تسهیلات را در دستور کار خود قرار دهند.

شفقت با بیان اینکه اشتغال فرزندان شهید و ایثارگر در اولویت قرار گیرد، گفت: توجه به ارتباطات و تعاملات مسئولان به خانواده‌های شهیدان فراموش نشود.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام این استان خواستار تعیین‌تکلیف سریع برج‌های دوقلوی میدان 22 بهمن خرم‌آباد شد و از مسئولان برای بازدید از این پروژه‌ها دعوت کرد.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس