Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:29:37 GMT

مالزی نفتکش تحت کنترل شرکت چینی را آزاد کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۷۷۷۵

مالزی نفتکش تحت کنترل شرکت چینی را آزاد کرد

سازمان نیروی دریایی مالزی اعلام کرد نفتکش سیلوانا۳ که هفته گذشته بدون مجوز در آبهای مالزی لنگر انداخته بود، پس از تکمیل تعمیرات آزاد شده است. این نفتکش تحت مدیریت شرکتی است که به خاطر انقال نفت ایران تحریم شده است. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت امور خارجه مالزی اعلام کرد این کشور یک نفتکش را پس از تعمیر موتور آن آزاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس دریانوردی این کشور قبل از آن گزارش واقعه ای را داده بود که این کشتی در آن دخالت داشت. این نفتکش توسط یک شرکت چینی که تحت تحریم های آمریکاست، مدیریت می شود.

 سازمان نیروی دریایی مالزی اعلام کرد نفتکش سیلوانا3 پس از این که هفته گذشته  بدون مجوز در آبهای مالزی لنگر انداخت، به ناظران اجازه ورود به عرشه را نداد.

 این نفتکش تحت مدیریت شرکت کنولون شیپینگ قرار دارد. این شرکت یکی از چندین شرکتی است که در سال جاری میلادی به خاطر مشارکت عامدانه برای انتقال نفت از ایران، تحت تحریم های آمریکا قرار گرفته است.

 وزارت امور خارجه مالزی اعلام کرد طبق گزارش نیروی دریایی این کشور یک نفتکش خارجی در روز سه شنبه در آبهای سواحل پنانگ در شمال شرق مالزی به خاطر مشکل موتور لنگر انداخته و به بندری در جزیره «لانگ کاوی» یدک کشیده شده است.

 این وزارتخانه اعلام کرد:« این کشتی پس از تکمیل تعمیرات آزاد شده و اکنون با 25 خدمه خود در راه بندر بعدی است».

 وزارت امور خارجه مالزی نام این نفتکش را ذکر نکرد ولی سخنگوی این وزارتخانه و نیروی دریایی این کشور طی بیانیه ای به نفتکش سیلوانا3 اشاره کردند.

 نیروی دریایی مالزی در صفحه فیس بوک خود اعلام کرده بود نفتکش سیلوانا 3 در پنجم دسامبر لنگر انداخته و از دستور پایین انداختن نردبان سرپیچی کرده و به مقامات مالزی اجازه بازرسی نداده است. این پست بعد از این صفحه برداشته شد.

دزدان دریایی خدمه یک نفتکش با پرچم هنگ کنگ را ربودندآمریکا 6 نفتکش را به دلیل تحریم‌های ونزوئلا در فهرست سیاه قرار داد

 انتهای پیام/19

R7586/P/S7,80,85/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "چین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار چین اخبار چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • ناو موشکی سپاه؛ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • برای نخستین بار؛ ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد