Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تالش عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از کتابخوانان و پژوهشگران حوزه کودک و نوجوان در فرمانداری این شهرستان گفت: کسب بالاترین رتبه مطالعه و فعالیت های کتاب محور و برگزیده کتابخوانی شدن در سطح کشور افتخاری برای تجلیل شوندگان است.

سید عیسی مهدوی افزود: مطالعه و انس با کتاب تاثیرات مفیدی برای آحاد جامعه دارد و طرح های ترویج فرهنگ کتابخوانی باید با قوت و جدیت و با خلاقیت های نو در تالش اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهلا ابراهیمی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش نیز گفت: دو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش ۱۸ هزار جلد کتاب و بیش از سه هزار و ۲۰۰ عضو دارند و محور فعالیت کانون ها پرورش خلاقیت و فعالیت های کتاب محور است.

وی افزود: کیارش صمدی عضو نوجوان کانون تالش در کارگاه های تحقیق و پژوهش کانون به موضوع تاثیر رابطه پدران و پسران در بین نوجوانان ۱۴ تا ۱۶ ساله پرداخته بود و تحقیق وی به جهت دربرگیری مسائل روز مورد توجه قرار گرفت.

صمدی نیز در این آئین گفت: نفوذ والدین در بین کودکان و نوجوانان در موقعیت اجتماعی، وضع اقتصادی، افکار و عقاید، آداب و رسوم، تربیت، رفتار و رشد عاطفی نوجوانان تاثیر زیادی دارد.

۲۲ تا ۲۹ آذرماه هفته پژوهش است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها هفته پژوهش ” ادبیات کودک و نوجوان فرمانداری تالش تالش طرح های ترویجی کتابخوانی کتابخوانی فرهنگ کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته پژوهش ادبیات کودک و نوجوان فرمانداری تالش تالش کتابخوانی فرهنگ کتابخوانی هفته پژوهش ادبیات کودک و نوجوان فرمانداری تالش تالش کتابخوانی فرهنگ کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۷۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم گفت: شهید مطهری یکی از بارزترین متفکران اسلامی و الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر جدید است.

وی افزود: انسان به علم و عمل صالح زنده می‌شود و راه و رسم زندگی را ترسیم می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه معلمان به معنای واقعی افسران سپاه پیشرفت کشور هستند، گفت: خطای راهبردی برخی از مسئولان گذشته این بود که قدر آموزش و پرورش را نمی‌دانستند.

سیاهکالی مرادی افزود: تحول در آموزش پرورش از حوزه نیروی انسانی می‌گذرد به طوری که پارسال هزار و ۱۹۱ نفر جذب آموزش و پرورش شدند.

وی اضافه کرد: امسال هم هزار و ۴۳۳ نفر جذب به جمع معلمان اضافه می‌شوند.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان، در آزمون استخدامی که امسال برگزار شد در استان ۶۲۳ نفر پذیرفته شدند.

محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم گفت: استان قزوین در حوزه نوسازی، ۴۰۰ مدرسه کم دارد.

وی بر توجه به مفاهیمی، چون شهادت، عفاف و حجاب و نهضت مقاومت در کتب درسی تاکید کرد.

محمد بیگی گفت: همچنین باید معیشت و بیمه درمانی فرهنگیان را مورد توجه ویژه قرار داد.

در استان قزوین ۵۸ معلم و ۲۷۶ دانش آموز شهید داریم.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • برنامه‌های کانون در سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • باید و نبایدهای کتاب دینی برای بچه‌های امروز
  • افزایش ظرفیت تولید کاغذ تحریر/ ناشران و مخاطبان کودک و نوجوان حمایت می‌شوند
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • تجلیل از معلمان نمونه استان قزوین 
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است