Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ شهردار الوند با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک گفت: این دوره از رقابت های بین المللی کشتی، توجه خاص مجموعه شهرداری و شورای شهر الوند نسبت به توسعه توریسم ورزشی و میزبانی از رویدادهای بین المللی در دستور کار جدی این مجموعه است.

روح الله احمدزاده کرمانی شهردار الوند در گقت وگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک اظهار کرد: این دوره از رقابت های بین المللی کشتی، توجه خاص مجموعه شهرداری و شورای شهر الوند نسبت به توسعه توریسم ورزشی و میزبانی از رویدادهای بین المللی در دستور کار جدی این مجموعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امکانات ورزشی شهر الوند در سطح استان و کشور کم نظیر است و این موضوع می تواند الوند را به عنوان یکی از قطب های ورزشی مطرح کند که نهایتا ثمرات قابل توجهی را برای شهر و شهروندان ما به ارمغان می آورد.

شهردار الوند گفت: درشرایطی که  با فشار آمریکای جهانخوار و اسرائیل منحوس، تاکید بسیاری بر کشورهای خارجی می شود تا در رویدادهای بین المللی که در کشور ایران برگزار می شود شرکت نکنند، با عنایت حضرت سیدالشهدا (ع) این دوره از مسابقات با حضور ۱۴ تیم در ۲ رده فرنگی و آزاد که ۸  تیم خارجی از کشورهای ترکمنستان، قرقیزستان، ارمنستان و آذربایجان و ۶ تیم از جمهوری اسلامی ایران حضور دارند در سطح کیفی مطلوبی با حمایت مسولان مربوطه برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شهرداری الوند احمدزاده کرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت رفت و با حساب ۵ بر ۲ به برتری رسید و به صدر جدول صعود کرد.

اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها است.

این مرحله از رقابت‌ها با شرکت ۲۶ تیم بصورت مجتمع از فردا در مشهد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های چهاردهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد