Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@14:35:09 GMT

دریافت پول و یا وسیله در ازاء زباله

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۷۸۹۵۳

دریافت پول و یا وسیله در ازاء زباله

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ریاضی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان، با بیان اینکه درصدد استفاده از روش‌های نوین برای جمع‌آوری زباله‌های قابل بازیافت در شهر کرمان هستیم، گفت: یکی از این روش‌ها استفاده از نرم افزار و اپلیکیشن است که در این راستا سازمان مدیریت پسماند اقدام به طراحی نرم‌افزار شمیز (جمع‌آوری پسماندخشک) کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند به ازای ارائه‌ی زباله‌های خشک قابل بازیافت، به انتخاب خودشان، وسیله و پول نقد دریافت کنند و یا این تشویقی را به خیریه اهدا نمایند که همه قسمت‌های یاد شده در این نرم افزار دیده شده است. شهروندان می‌توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی‌های هوشمند از قابلیت‌های این نرم‌افزار استفاده کنند.

ریاضی افزود: یکی از سیاست‌های مهم این سازمان فرهنگ سازی برای تفکیک از مبدا است و این فرهنگ سازی باید از مدارس شروع شود. در همین راستا برنامه‌های آموزشی متنوعی تدوین شده است که بر اساس آن در مراکز پیش دبستانی و مدارس این برنامه‌های آموزشی اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند وارد سایت www.kermooneman.ir/cdn/uploads/kermooneman.apk شده و اپلیکیشن شمیز را بر روی گوشی خود نصب کنند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمان ادامه داد: این پیام به راننده خودرو ارسال و راننده از طریق این برنامه، ساعت مراجعه به آدرس شهروندان متقاضی را به وی ارسال می‌کند و در زمان مقرر برای دریافت زباله‌های آن‌ها مراجعه خواهد کرد.

ریاضی هدف از این اقدام را رفاه حال شهروندان و سرعت در جمع‌آوری زباله‌های قابل بازیافت عنوان کرد و گفت: خودروهای جمع‌آوری زباله در سطح شهر به‌صورت سیار در حل گشت‌زنی هستند و شهروندان می‌توانند از طریق این اپلیکیشن آدرس خود را جهت تحویل زباله‌های خشک از درب منازل اعلام نمایند.

کد خبر 469765 برچسب‌ها تفکیک زباله استان‌ کرمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تفکیک زباله استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ اولین فرستنده عمومی رادیویی ایران در ساختمان قصر افتتاح شد و، چون برنامه‌ها تنها در تهران قابل دریافت بود؛ رادیو تهران نامیده می‌شد.
امواج رادیویی به وسیله فردی به نام «هنریچ هرتز» کشف شد.
 وی قبلاً نیز امواج الکترومگنتیک را کشف کرده بود.
کشف امواج رادیویی به پیش از سال ۱۸۹۰ بازمی گردد.

نخستین بار نیز در همان زمان کلمه رادیو انتخاب شد.

نخستین کنداکتور رادیو به وسیله شخصی فرانسوی به نام «ادوارد برانلی» ساخته شد.
 تا پیش از آن، همه انواع ارتباطات بدون سیم بودند؛ ولی در آخر رادیو به همه جهان منتقل شد.

رادیو ایلام در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در استان آغاز کرد و به جایگاه ویژه‌ای در بین مردم رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ویپ؛ وسیله‌ای برای ترک اعتیاد! و یا وسیله‌ای اعتیاد آور + فیلم
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر
  • ابراز نارضایتی شهروندان کهنوج از کمبود امکانات رفاهی در برخی از مناطق شهر + فیلم
  • دزد ۴۰میلیاردی طلای منزل به دام افتاد
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو