Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌الملل ـ مرجعیت دینی عراق ضمن محکومیت اعدام نوجوان 16 ساله در میدان «الوثبه» بغداد گفت: دستگاه قضایی عادلانه باید مرجع رسیدگی به جنایت مجرمان باشد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «السومریه‌نیوز»، سیداحمد الصافی، نماینده آیت‌الله العظمی سیستانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در صحن حرم مطهر حسینی در کربلای معلی متن بیانیه دفتر مرجعیت دینی عراق را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سیستانی در ابتدای این بیانیه با اشاره به دومین سالروز پیروزی عراق بر داعش اعلام کرد که عراقی‌ها در طول سه سال نبرد با داعش، هزاران شهید تقدیم کردند و در این مسیر شمار زیادی نیز مجروح و زخمی شدند، اما با الفبایی از عزت، صفحاتی روشن در تاریخ عراق رقم خورد و تصاویر زییایی از فداکاری و از خودگذشتگی در دفاع از میهن، آبرو و مقدسات به نمایش گذاشتند.   مرجعیت دینی عراق در این بیانیه بر ضرورت سازماندهی ارتش و سایر نیروهای مسلح عراق براساس اصول حرفه‌ای تأکید کرد و گفت: ارتش و نیروهای مسلح عراق باید وفادار به میهن باشند و به دفاع از آن در مقابل هر تجاوز خارجی برخیزند و در چارچوب‎های قانونی از نظام سیاسی کشور را برگرفته اراده مردم است، حمایت کنند.
تکمیل می‌شود..
  انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد که بندر حیفا در مناطق اشغالی را با موشک ارقب هدف قرار داده است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • کمیسیون اصل ۹۰، مرجع رسیدگی به شکایت‌های مردم
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید