Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت رشت خواستار تجدیدنظر در محتوای سریال وارش شد و گفت: مسئولان اعتراضات را شنیدند و امیدواریم برای جبران جریحه‌دار شدن احساسات مردم گیلان اقدامی کنند. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد طیبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: اگر کسی به قصد ریاست‌طلبی وارد عرصه انتخابات شود یعنی تقوا ندارد و رهبر معظم انقلاب نیز چند روز گذشته با استناد به روایتی از پیامبر(ص) در این رابطه به کاندیدا هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت رشت با اشاره به انتخابات پیش رو و بررسی صلاحیت کاندیدا بیان کرد: انتظار داریم هیئت‌های اجرایی به‌عنوان معتمدان مردم در ایفای نقش خود و تأیید صلاحیت افراد شایسته تلاش حداکثری کنند و موارد مختلف را نادیده نگیرند.

وی به پخش سریال وارش از شبکه 3 اشاره کرد و گفت: یقیناً تعمدی در اتفاقات اخیر نبوده اما شایسته نیست مردم فهیم گیلان که سوابق درخشانی دارند مورد هجمه قرار گیرند و مسئولان مطالبی را به تصویر بکشند که شایسته مردم نباشد لذا درخواست داریم برای پخش ادامه این سریال تجدید نظری در محتوای آن شود.

امام جمعه رشت: «قرآن کریم» مانند واکسن انسان را خطرات ‌دور می‌کندامام جمعه رشت: مسئولان با حمایت از تولیدکنندگان داخلی موجب تحقق رونق تولید شوندامام جمعه رشت: رسانه‌ها جایگاه و اهمیت نماز را برای نسل جوان تبیین کنند

طیبی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تشیع ملت ایران مدیون گیلانی‌هاست خاطرنشان کرد: شخصیت‌هایی مثل میرزاکوچک جنگلی و سایر علما همواره در برابر دشمنان کشور ایستادگی و مقاومت کردند و شایسته نیست که مسئولان صدا و سیما نسبت به این موضوع حتی غیرعمدی بی‌توجه باشند.

امام جمعه موقت رشت ضمن تقدیر از اجتماع مردم گیلان علیه این سریال و بیان مطالبات خود از طریق درست که از سوءاستفاده دشمن جلوگیری کرد ابراز داشت: مسئولان اعتراضات را شنیدند و امیدواریم با اتخاذ سیاستی درست برای جبران جریحه‌دار شدن احساسات مردم گیلان اقدامی کنند.

وی با بیان اینکه حوزه و دانشگاه به‌عنوان 2 قشر تأثیرگذار در انقلاب از ابتدای نظام در کنار یکدیگر بودند عنوان کرد: آن وحدت مطلوب هنوز به‌دست نیامده و پیشنهاد می‌شود دبیرخانه‌ای متشکل از اندیشمندان این دو قشر تشکیل شود تا این افراد بتوانند بیشتر به کشور خدمت کنند.

طیبی با اشاره به Instex و پیشنهادات اروپایی‌ها به ایران بیان داشت: اروپایی‌ها ابتدا کشور را تهدید کردند اما سپس از گفت‌وگو و پیشنهاد سخن گفتند و این سیاست قرار است شرایط اجرای fatf در کشور را مهیا کند و شرط آنها این است که گام پنجم را در جهت فعالیت‌های هسته‌ای برنداریم.

امام جمعه موقت رشت با درخواست از مسئولان جهت برداشتن گام‌های محکم‌تر و گسترش فعالیت‌های هسته‌ای اظهار داشت: نباید در برابر دشمنان کوتاه بیاییم و از مسئولان درخواست می‌کنیم که با قدرت در جهت گسترش فعالیت‌های هسته‌ای و پیشرفت و آبادانی کشور گام بردارند.

وی شیخ زکزاکی را از علمای مبارز دنیای اسلام دانست و تصریح کرد: حال جسمی ایشان رو به وخامت است اما سازمان‌های مدعی حقوق بشر تاکنون کاری برای ایشان نکردند لذا از سازمان‌های حقوق بشر اسلامی و دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهیم که در این رابطه اقدامی کنند.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام احمد نظری امام جمعه موقت شاهرود گفت: معلم تراز انقلاب اسلامی فردی است که مخاطب خود به ویژه نسل جوان و دانشجویان را به علم، تقوا، تربیت و آن‌چه مورد رضایت خدا در همه عرصه‌ها است، دعوت کند.

وی به ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر اشاره کرد و گفت: کارگران رزمندگان عرصه اقتصادی هستند و کارگری مجاهدت در راه خدا است.

امام جمعه موقت شاهرود به سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور به استان سمنان در هفته گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۳ درصد از مصوبات این سفر به شهرستان شاهرود اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مسوولان این مصوبات را برای مردم تبیین کنند، ابراز کرد: مردم شاهرود تا ۶ ماه آینده میزان جذب اعتبارات این سفر را از مسوولان پیگیری می‌کنند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • نماز جمعه سنندج
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند