Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@15:56:02 GMT

جرارد قراردادش را با رنجرز تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۵۲۱

جرارد قراردادش را با رنجرز تمدید کرد

سرمربی انگلیسی تیم فوتبال گلاسکو رنجرز قراردادش را با این باشگاه اسکاتلندی تمدید کرد. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه گلاسکو رنجرز امروز (جمعه) به طور رسمی اعلام کرد استیون جرارد، قرارداد خودش را به مدت دو سال با این باشگاه اسکاتلندی تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب این مربی انگلیسی تا سال 2024 به این باشگاه متعهد خواهد ماند.

این مربی 39 ساله در تابستان 2018 هدایت گلاسکو رنجرز را برعهده گرفت. رنجرز که زیر نظر جرارد پیشرفت خوبی داشته، موفق شد به مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا راه پیدا کند.

فوتبال جهان| استیون جرارد: فوتبال در اسکاتلند بدتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتم

تیم تحت‌هدایت جرارد در 15 بازی ابتدایی‌اش در لیگ برتر اسکاتلند 38 امتیاز کسب کرده و در رده دوم جدول رده‌بندی ایستاده و با سلتیک صدرنشین تنها 2 امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط استیون جرارد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استیون جرارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!

یک بی‌محلی از سرمربی سابق بارسا برای نویل کافی بود تا کاپیتان سابق منچستریونایتد هیچ‌گاه دیگر سراغ سرمربی‌گری نرود!

طرفداری | گری نویل ماجرای جالبی را پیرامون شکست 7-0 والنسیا مقابل بارسلونا تعریف می‌کند.

به گزارش دیلی میل، در کارنامه گری نویل پس از خداحافظی از فوتبال، یک تجربه ناموفق در لالیگا دیده می‌شود. نویل که در سالیان اخیر اغلب به عنوان کارشناس در شبکه اسکای اسپورتس حاضر شده، در می 2016 از سوی پیتر لیم و در شرایطی بحرانی، هدایت والنسیا را بر عهده گرفت تا بلکه بتواند مانع از سقوط این تیم شود. با این حال نویل کاری از پیش نبرد و با ثبت رکورد 10 برد، 7 مساوی و 11 باخت خیلی زود به کارش پایان داد. دوران مربی گری نویل در والنسیا با شکست 7-0 تیمش مقابل بارسلونا به یادها مانده است.

حال پس از گذشت حدود 8 سال از شکست تاریخی والنسیا مقابل بارسلونا، گری نویل ماجرای کوتاهی را پس از سوت پایان آن مسابقه تعریف کرده‌است. نویل در پادکست ریو فردیناند گفت:

ما در کوپا دل ری 7-0 به بارسلونا باختیم. یادم است وقتی نتیجه 5-0 بود، هنوز مسی، نیمار و سوارز داخل زمین حضور داشتند. بعد از پایان بازی، رفتم با لوییس انریکه دست بدهم، اما او مستقیم از کنارم رد شد و به من محل نگذاشت. انگار با این حرکتش می‌خواست پیامی به من بدهد: تو در جای درستی نیستی (به درد مربی‌گری نمی‌خوری). آن موقع بود که با خودم فکر کردم و گفتم "ای آدم عوضی". 

 به نظر این حرکت لوییس انریکه باعث شد تا گری نویل دیگر هرگز به سراغ مربی‌گری نرود. تنها تجربه کاپیتان سابق منچستریونایتد روی نیمکت والنسیا رقم خورد و او پس از جدایی از جمع خفاش‌ها، به کارشناسی مسابقات فوتبال در انگلستان روی آورد. نویل پیش‌تر نیز پشیمانی خود را از قبول هدایت والنسیا اظهار کرده بود:

 

من یک انگلیسی بودم و نه شهر والنسیا را می‌شناختم؛ نه زبان اسپانیایی را و نه خیلی از بازیکنان را. در کادر فنی‌ام هم از افرادی استفاده کردم که خصوصیات و شرایط مشابهی با خودم داشتند. تصمیم بدون فکر و احمقانه‌ای بود. آماده مربی گری نبودم. هر صبح با فکر کردن به فوتبال از خواب بیدار نمی‌شدم. چیزهای دیگری در ذهن داشتم. در روزنامه‌ها می‌نوشتم و تجارت‌هایی در منچستر داشتم. قبول پیشنهاد پیتر لیم اشتباه بود. هرگز نباید پاسخ مثبت می‌دادم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!