Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که تیمش برابر سایپا بازی سختی نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس و سایپا فردا (شنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ابتدا به خاطر تاخیرم عذرخواهی می‌کنم. این که زمان بازی عوض شده مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا ساعت ۳ سرما کمتر است. ما در این روزها درگیر ریکاوری بودیم و برای بازی فردا آماده هستیم.

او درباره شایعاتی مبنی بر جذب یک بازیکن خارجی گفت: درباره مذاکرات با بازیکنان باید از باشگاه سوال پرسیده شود. تمام تمرکزم روی چهار بازی‌ای است که داریم و روی این بازی‌ها فکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باتوجه به اشتباه کنعانی‌زادگان در بازی گذشته، ممکن است ترکیب دفاعی تغییر کند، توضیح داد: من نمی‌دانم چه اشتباهی را می‌گویید اما به خاطر فشردگی مسابقات تغییراتی خواهیم داشت. برای همه بازی‌ها این تغییرات وجود دارد.

کالدرون درباره ارزیابی‌اش از تیم سایپا بیان کرد: همانطور که می‌بینید همه تیم‌ها مقابل ما خوب بازی می‌کنند و بازی سختی خواهیم داشت. این یک بازی خاص برای تیم‌های مقابل ما است. فکر می‌کنم بازی سختی خواهیم داشت. امیدوارم که فردا بازی خیلی سختی نداشته باشیم، چون تا امروز همه بازی‌هایمان سخت بوده است. همه رقبای ما خوب بودند و خوب دفاع کردند. مسلما اگر نتوانیم گل اول را بزنیم، به مشکل بخوریم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گابریل کالدرون تيم فوتبال پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مشخص شد. 

امیر رفیعی، محمد حسین کنعانی زادگان، ولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، محمد خدا بنده لو، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، اورونوف، عیسی آل کثیر

این بازی از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند