Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@00:21:36 GMT

بازدید مسئولان آستارا از کسبه و اصناف

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۷۸۰

بازدید مسئولان آستارا از کسبه و اصناف

فرماندار آستارا روز جمعه در بازدید اعضای ستاد تنظیم بازار از برخی واحدهای صنفی این شهرستان اظهار کرد: بازار و نظارت بر آن از اهمیت خاصی برخوردار است و از ظرفیت های اقتصادی اصناف باید به درستی استفاده شود و اصلاح نرخ بنزین بهانه افزایش قیمت برخی کالاها نباشد.

حسن رستم زاد بیان کرد: به منظور خدمات رسانی شایسته به شهروندان و گردشگران، باید نظارت ها بر بازار دقیق باشد و اقلام مورد نیاز مردم، متناسب با چرخه عرضه و تقاضا تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بی ثباتی و نوسان قیمت برخی کالاهای اساسی باید کنترل شود و دستگاه های نظارتی به آنها رسیدگی کنند و مردم و مصرف کنندگان، تخلفات بازار را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

فرماندار آستارا گفت: واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب این شهرستان شناسایی شود و نظارت بر واحدهای غیرمجاز و دستفروشان حاشیه شهر در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

محسن آهنی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا در این بازدیدها از فعالیت بیش از پنج هزار واحد تجاری در این شهرستان و استقرار حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد آن در بازار ساحلی آستارا خبر داد.

بعد از اصلاح قیمت بنزین، جلسات ستاد تنظیم بازار و کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آستارا افزایش یافته و بازرسی های مکرر از اصناف در دستور کار ماموران و بازرسان بازار قرار گرفته است.

شهرستان گردشگرپذیر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها بازارچه آستارا فرمانداری آستارا تنظیم بازار ستاد پشتیبانی برنامه‌ی تنظیم بازار تخلفات مالی کلاهبرداری فساد اقتصادی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازارچه آستارا فرمانداری آستارا تنظیم بازار تخلفات مالی کلاهبرداری فساد اقتصادی ستاد تنظیم بازار بازارچه آستارا فرمانداری آستارا تنظیم بازار تخلفات مالی کلاهبرداری فساد اقتصادی ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • معدوم سازی ۳۸۹ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در آستارا
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد