Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@18:26:44 GMT

انتخابات ابزاری برای انتخاب سرنوشت مردم کشور است

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۰۸۶۸

انتخابات ابزاری برای انتخاب سرنوشت مردم کشور است

حجت‌الاسلام عبدوس بابیان اینکه انتخابات ابزاری برای انتخاب سرنوشت مردم کشور است گفت: مردم باید افرادی را انتخاب کنند که اصلح باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،  حجت الاسلام «محمدباقر عبدوس» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: نامزدها و کاندیداهای انتخابات باید بر اساس قانون و رعایت اخلاق اهداف و برنامه‌های خود را برای مردم بیان کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام‌جمعه موقت سمنان با تاکید بر اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات امسال پایه‌های جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند ادامه داد: به فرموده امام راحل، بدون حضور مردم، خیمه نظام برپا نمی‌شود و پابرجا نمی‌ماند.

 

وی با بیان اینکه مردم‌سالاری بر اساس نظریه اسلام است اضافه کرد: رأی‌گیری و انتخابات مصداق این مردم‌سالاری است که به برکت انقلاب، شرایط آن برای مردم ما مهیا شده است.

 

حجت‌الاسلام عبدوس با اشاره به اینکه هر دو سال یک انتخابات در ایران برگزارشده و این بیشتر از هرجای دیگری است که حتی ادعای دموکراسی دارند اظهارداشت: جمهوری اسلامی یعنی آنچه مردم بخواهند و این مصداق مردم‌سالاری است.

 

امام‌جمعه موقت سمنان ادامه داد: چیزی که اکثریت بخواهند و بر اساس قرآن باشد درواقع همان جمهوری اسلامی است لیکن می‌بایست همه مصوبات و آیین‌نامه‌ها با پسوند اسلام مصوب شود.

 

وی بابیان اینکه پس‌ازاینکه شورای نگهبان افراد را تأیید کرد، انتخاب نامزد اصلح یک وظیفه بر دوش مردم خواهد بود، گفت: باید به‌گونه‌ای در انتخابات حضور پیدا کنیم که پاسخگوی رای‌مان باشیم.

 

حجت‌الاسلام عبدوس ولایتمداری را یک ویژگی بزرگ برای نامزدهای انتخاباتی دانست و بیان کرد: مردم در انتخابات مجلس که زمستان پیش‌رو، برگزار می‌شود، افرادی را انتخاب کنند که  اسلام را سرلوحه قرار دهند.

 

امام جمعه موقت سمنان در دیگر بخش سخنان خود ضمن اشاره به حوادث ماه گذشته، بیان کرد: پس از افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاد و متأسفانه افرادی که دشمن آموزش داده بود مکان‌های عمومی را هدف قراردادند.

 

وی تصریح کرد: مردم با هوشیاری زود متوجه این توطئه شدند و صف آشوبگران و مطالبه‌گران از هم جدا شد.

 

حجت‌الاسلام عبدوس به شهادت دکتر مفتح اشاره کرد و  گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از اوایل انقلاب وجود داشت،  اما دشمن تلاش می‌کند که شکاف در بین آنها بیفتد.

 

امام جمعه موقت سمنان اظهار داشت: وحدت بین همه جامعه به خصوص استادان حوزه و طلبه‌ها با استادان دانشگاه و دانشجویان رمز موفقیت است.

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد اجلاس نماز امام جمعه موقت سمنان خطبه های نماز جمعه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • بازدید امام جمعه شهر لکهنو هند از مدرسه عالی فقاهت عالم آل محمد (ع)
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد