Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فاطمی با تأکید بر اینکه همه ما نسبت به انتخابی که داریم مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم، گفت: نباید روابط قومی و قبیله ای و دوستانه را در انتخابمان راه دهیم و باید بر اساس دین داری و حق مداری به افراد رأی دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 22 آذر) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان استان در مصلای بزرگ امام جمعه شهرکرد خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، بر حضور پرشور و با بصیرت مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: مردم باید بدانند که دشمنان با ترفندهای مختلف می خواهند مردم پای صندوق ها نیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت شهرکرد انتخابات نمایندگان توسط مردم در جمهوری اسلامی را ارزشمند خواند و افزود: باید به کسی رأی داد که یقین پیدا کرده باشید صلاحیت نمایندگی در مجلس شورای اسلامی را دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه همه ما نسبت به انتخابی که داریم مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم، اظهار کرد: نباید روابط قومی و قبیله ای و دوستانه را در انتخابمان راه دهیم و باید بر اساس دین داری و حق مداری به افراد رأی دهیم.

 

حجت الاسلام فاطمی دین مداری را از ویژگی های برجسته یک نماینده مجلس برشمرد و تصریح کرد: اگر کسی که نماینده تعدادی از مردم است دین مدار باشد هرگز با تصمیمات و برنامه های خود به مردم ظلم نمی کند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد به نقش مردم چهارمحال و بختیاری در احیای مشروطیت اشاره کرد و ادامه داد: تصمیمات مردم استان در یکصد سال پیش نشان از بصیرت سیاسی آن ها بود که مسیر توسعه سیاسی کشور را هموار کردند.

 

وی با بیان اینکه مردم چهارمحال و بختیاری مانند همه برهه های حساس انقلاب با آگاهی کامل در انتخابات پیش رو شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخاباتی نیز باید در فضای سالم سیاسی رقابت کنند و از تخریب همدیگر بپرهیزند.

 

حجت الاسلام فاطمی اضافه کرد: همه شاهد تخریب رقبا در انتخابات گذشته ریاست جمهوری آمریکا بودیم و امیدواریم نمایندگان در انتخابات پیش رو هرگز همدیگر را تخریب نکنند هرچند در دوره های گذشته نیز شاهد اینگونه رفتارهای مخرب در استان نبوده ایم و این جای قدردانی دارد.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با تأکید بر اینکه مردم چهارمحال و بختیاری ولایت مداری و بصیرت خود را علی رغم همه فشارهای اقتصادی به خوبی نشان داده اند، تصریح کرد: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز مردم استان شکوه بصیرت خود را به همگان نشان می دهند.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد اجلاس نماز کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خطبه نماز جمعه شهرستان انار انتخابات خبرگان رهبری انتخابات مجلس چهارمحال و بختیاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس

حمیدرضا بهمنی‌نژاد گفت: با توجه به حساسیت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای حفاظت و حراست از آرای مردم گنبدکاووس ۷۰۰ نفر به عنوان ناظر انتخاباتی، دوره‌های ویژه را آموزش دیدند.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل برای برگزاری انتخابات دور دوم، تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات مانند دور اول است افزود: درگلستان فقط انتخابات درگنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است که روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

بهمنی نژاد افزود: استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس است و اعتبارنامه ۶ منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی نیز تائید شد.

او گفت: طبق قانون اساسی، کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس شرکت کنند که در مرحله اول نیز در این شهرستان رای دادند و یا به دلائلی نتوانستند در انتخابات دور اول شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • مجلس آینده آمیخته‌ای از تجربه و نگاه‌ نو است
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان