Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: نام نویسی از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات تمام شد و طبق بیانات رهبر انتخابات بدون حضور مردم انقلاب اسلامی سرپا نمی ماند.

وی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری بر اساس نظریه اسلام است و جمهوری اسلامی این است که چیزی که اکثریت بخواهند باید بر اساس قرآن باشد و باید تمام مصوبات و آیین نامه ها با پسوند اسلام مصوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: در رای‌گیری دو ماه از پیروزی انقلاب بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند و این دو واژه طبق رأی مردم باید با هم همراه  باشد . 
وی افزود : مردم در انتخابات مجلس امسال افرادی را انتخاب کنند که  اسلام را سرلوحه قرار دهند و باور به ولایت فقیه در آن ها احساس شود. 
عبدوس ادامه داد: پس از اینکه شورای نگهبان افراد را تأیید کرد و فردی را انتخاب کردیم،  باید طوری باشد که در آن دنیا بتوانیم برای انتخاب هایمان جواب بدهیم .
وی با اشاره به اتفاق های آبان ماه ۹۸ به بیانات رهبری در این باره اشاره کرد وگفت: با مواردی که در آبان پس از افزایش قیمت بنزین اتفاق افتاد و مطالباتی ایجاد شد، رافت اسلامی سرلوحه قرار گرفت، در این بین افرادی که دشمن آموزش داده بود مکان های عمومی را هدف قرار دادند، ولی صف آشوبگران و اغتشاش‌گران را باید از معترضان جدا کرد. 
امام جمعه موقت سمنان افزود :رهبر انقلاب دستور بررسی دادند که صف مطالبه‌گران و اغتشاش‌گران جدا شود و آنها که برنامه ای در ضد نظام نداشتند حساب آنها جدا شود، حتی مورد توجه قرار گرفتند و رأفت و رحمت اسلامی در افق دید رهبری دیده شد که آیندگان آن را بیشتر درک خواهند کرد . 
امام جمعه موقت سمنان به شهادت دکتر مفتح اشاره کرد و  گفت: وحدت حوزه و دانشگاه از اوایل انقلاب وجود داشت،  اما دشمن تلاش می‌کند که شکاف در بین آنها بیفتد.

برچسب‌ها سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه مشارکت سیاسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه مشارکت سیاسی سمنان انتخابات مجلس شورای اسلامی نماز جمعه مشارکت سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۷۹۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر اسماعیلی چهارشنبه شب در جمع طلاب و اساتید حوزه علمیه استان بوشهر بیان کرد: مردم استان بوشهر از دیر باز احترام ویژه ای به عالمان دینی داشتند و این احترام و توجه به عالمان دینی در کشور بی نظیر است و نشان از فرهنگ دینی اصیل و دیرین استان بوشهر دارد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به حضور علمای استان در کنار مردم در دوران‌های مختلف افزود: مردمی بودن علمای بوشهر آثار پر برکتی را در این استان بوشهر به یادگار گذاشته است و یکی از آن آثار توجه وافر مردم این استان به قرآن و مسائل شرعی است.

وی با یاد آوری حماسه قرآنی مردم استان بوشهر در محفل روستای چارک خاطر نشان کرد: بزرگترین اجتماع مردمی حول قرآن کریم از جهات گوناگون منحصر به فرد بود و این حاصل تلاش‌های خستگی ناپذیر عالمان دینی در کنار مردم بوده است و حکایت از عمق ایمان مردم این استان دارد.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حفظ روحیه قرآنی این استان بوشهر خاطر نشان کرد: حوزه‌ها در خط مقدم پاسداری از سبک زندگی قرآنی هستند و با حضور در کنار مردم شیوه علمای سلف این استان را باید ادامه دهند.

امام جمعه موقت بوشهر در ادامه تاکید کرد: با بیان خدمات حوزه‌های علمیه به فرهنگ مردم در طول تاریخ و تبیین جایگاه رفیع قرآن و معارف اسلامی به مردم و جامعه نخبگانی، راه را برای شناخت هرچه بیشتر حوزه‌های علمیه هموار کنید.

کد خبر 6088173

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان