Web Analytics Made Easy - Statcounter


حجت الاسلام علی رحیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته هشترود به برنامه ریزی دشمنان قسم خورده نظام برای حضور کم رنگ کردن مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم با حضور در انتخابات تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب و ریشه های انقلاب را استوارتر خواهند کرد.
وی در ادامه به شرایط وخیم جسمانی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه اشاره کرد و گفت: چون دشمنان اسلام و شیعه نتوانستند وجود این شیخ را تحمل کنند وی را شکنجه و زندانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی گفت: شخصیت این شیخ مجاهد که ۶ فرزندش شهید شده دارای فضایل اخلاقی و معنوی است.
خطیب جمعه هشترود گفت: کسانی که از حقوق بشر صحبت می کنند کجا هستند تا ببینند حکومت نیجریه چرا مسلمانان را قتل عام می کند.
وی گفت: ما از سازمان ملل و کنفرانس اسلامی آزادی بدون قید و شرط این شیخ را خواستاریم.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات انقلاب حضور گسترده مردم خطبه های نماز جمعه قتل قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • تأثیرگذاری رسانه‌ها در عصر کنونی بیش از ابزارهای جنگی است
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • مسئولان بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید را فراهم کنند
  • تاکید امام جمعه قزوین بر مشارکت مردم و تسهیل امر مسکن
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات