Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه زنجان با بیان اینکه من نیز مانند سایر مردم یک رای دارم گفت: در انتخابات از هیچ حزب، جریان و شخصی حمایت نکرده ام.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه های قبل از نماز جمعه با اشاره به سالروز شهادت عالم مجاهد خستگی ناپذیر دکتر مفتح اظهار کرد: این شهید والا مقام قبل وی بعد از انقلاب در راستای اتحاد دونهاد علمی حوزه و دانشگاه تلاش فرا وان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش های دشمن و حکومت پهلوی در جدایی دو نهاد علمی حوزه و دانشگاه ابراز کرد: اگر این دوبال علمی کشور به هم نزدیک باشند و وحدت بین این دونهاد حاکم باشد آگاهی دینی و قدرت علمی کشور رو به تعالی خواهد بود.

امام جمعه زنجان با اشاره به عملیات تبلیغاتی دشمنان برای جدایی حوزه و دانشگاه تصریح کرد: برای اتحاد حوزه و دانشگاه افراد زیادی فعالیت داشته اند که در این بین می تواند به نقش موثر رهبری، شهید مطهری، شهید بهشتی و دکتر مفتح اشاره کرد.

وی با تشبیه حوزه و دانشگاه به دوبال برای نظام علمی در جمهوری اسلامی عنوان کرد: اگر این دو نهاد با یکدیگر متحد باشند رشد معنوی و علمی و فنی جامعه بسیار بالا خواهد بود.

خاتمی بیان کرد: اگر چه در طول مسیر انقلاب اسلامی قدم های بزرگی برای اتحاد حوزه و دانشگاه برداشته شده است ولی همچنان با وضع مطلوب در اتحاد حوزه ودانشگاه فاصله داریم.

وی با بیان اینکه نظام حاکم بر کشور ما نظام جمهوری اسلامی است افزود: جمهوریت و اسلامیت در این نظام لازم و ملزوم یکدیگر هستند و به هیچ عنوان نمی توان این دو مسئله را جدای از هم دانست.

امام جمعه زنجان با اشاره به نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد: مردم مسلمان ایران در پیروزی، نگهداری، و استمرار انقلاب نقش بسیار بالای را داشته اند و مردم در تمامی صحنه های این انقلاب پای کار انقلاب و نظام بوده اند.

وی با بیان اینکه  امام خمینی (ره) مردم را صاحبان اصلی این انقلاب می دانند و در تمامی چالش ها مردم پای این انقلاب ایستاده اند تصریح کرد: مردم در تمامی عرصه ها باطل السحر فتنه ها و دشمنی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده اند.

خاتمی با اشاره به نقش شورای نگهبان در جامعه و نظام اسلامی عنوان کرد: شورای نگهبان به منعای واقعی کلمه نگهبان قانون اساسی است تا قوانین مصوب شده در مجلس شورای اسلامی با روح قانون اساسی و اسلام و دین مخالف نباشد.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سایر انتخابات تعیین کننده رای مردم ایران است افزود: میزان رای ملت است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اشاره به اینکه نهاد نماز جمعه قرار گاه فرهنگی است تا مردم را به ایمان، تقوا و بصیرت افزایی است ادامه داد: من نیز مانند سایر مردم یک رای دارم و نه از جریانی یا حزب و شخصی حمایت نکرده ام.

وی با بیان اینکه مسئولین و ناظران بیش از قبل باید در صحنه باشند تصریح کرد: مسئولین باید بیشتر از قبل در صحنه حاضر باشند و نگذارند بیش از این مردم ایران تحت فشار باشند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، جبهه پایداری انقلاب اسلامی، نامزدهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه انتخابیه آبادان و رامهرمز را معرفی کرد.

بر این اساس، محمد جواد سعدون زاده و سید امیر موسوی جبیلی از حوزه انتخابیه آبادان و ابراهیم متینیان از حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به عنوان نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری انقلاب اسلامی در خوزستان معرفی شدند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز ۱۱ اسفند با مشارکت ۲۵ میلیون نفر از مردم کشورمان برگزار شد؛ البته این انتخابات در برخی حوزه‌ها به مرحله دوم کشیده شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094883

دیگر خبرها

  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • فعال اصولگرا: نماز خواندن پشت صدیقی باطل است!
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد