Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم پارس جنوبی می گوید در نبرد فردا به حضور هواداران نیاز دارند تا به سه امتیاز برسند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فراز کمالوند ظهر امروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان که در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شد، اینچنین گفت:

کیفیت فنی و نوع امتیاز گیری سنخیت ندارد

فراز کمالوند:

تیم نفت مسجد سلیمان تیم بسیار خوبی است و کادرفنی خوبی هم دارد و دیدار ما با این تیم می‌تواند بازی جذابی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به اندازه‌ای که توقع داشتیم امتیاز کسب نکردیم، اما کیفیت فنی بازی‌ و نوع امتیاز‌گیری‌مان سنخیت ندارد. در بازی با فولاد هم ما تیم برتر بودیم از هر جهت، اما متأسفانه به نتیجه مطلوب نرسیدیم، کما اینکه نمی‌خواهیم مشکلات تیم‌مان را پنهان کنیم، ولی شما ببینید چهار پنج مسابقه داوری به شدت تأثیرگذار بوده است از جمله بازی با فولاد.

اشتباهات داوری به ما ضربه زده است

فراز کمالوند:

گل بازیکن حریف به درستی به ثمر نرسید و اصلا کرنری نشده بود که این تیم به ما گل زد، یک ضربه پنالتی برای ما گرفته نشد و به طور کلی داوری‌ها روی خوش به ما نشان نداده است. توی بازی‌های مختلفی مثل دیدار با ذوب آهن و استقلال و فولاد اشتباهات داوری به ضرر ما بوده و ما از اشتباهات داوری ضربه خورده‌ایم.

تارتار تیم باکیفیتی را روانه میدان کرده است

فراز کمالوند:

مهدی تارتار دوست خوب من است و تیمی خوب و باکیفیت را روانه مسابقات کرده است و امیدوارم به جز بازی فردا در تمام مسابقات موفق باشند. مهدی تارتار از دوستان قدیمی من است که در تیم پارس جنوبی هم زحمت کشیده است.

مسجدسلیمان شهر اولین هاست

فراز کمالوند:

تیم مهدی تارتار بسیار تیم خوبی است و مردم مسجد سلیمان نیز بسیار خون‌گرم و با فرهنگ هستند و چندین بار توفیق داشته‌ام که در آنجا حضور پیدا کنم و مردمی هستند که از تیم‌شان خوب حمایت می‌کنند. مسجد سلیمان اولین شهری در ایران بوده که فوتبال در آن به صورت رسمی کلید خورده و مردم جنوب عشق و علاقه‌شان به فوتبال خیلی زیاد است مثل مردم جم. یادمان باشد توی این شرایطی که قرار داریم اما تیمی مثل نساجی با ۲۰ هزار هوادار الان ۹ هفته است که نتوانسته پیروز شود و ذوب آهن و سایپا نیز به همین ترتیب به پیروزی نرسیده‌اند. فوتبال همین است یک جاهایی مثل ذوب آهن با امکانات زیاد و شرایط خوب اما مقطعی از فصل به مشکل بربخورند و من امیدوارم با توجه به اینکه بازی خیلی خوبی تیم ما با فولاد بازی کرد امیدواریم در این بازی نیز بتوانیم جبران کنیم و نتیجه دل‌خواه را کسب کنیم.

هواداران بیایند

فراز کمالوند:

بازیکن محروم نداریم اما کاخا مصدوم است و باید عمل جراحی انجام بدهد. تیم نساجی ۹ هفته است که پیروزی نداشته اما تمام ورزشگاه پر از هوادار می‌شود و از تیم‌شان حمایت می‌کنند. تیم ما تیم بدی نیست و کیفیت فنی فوتبال خوبی داریم و یک مقدار بدشانس بوده‌ایم و تنها چیزی که ‌می‌تواند به ما کمک کند بعد از خدا حمایت هواداران‌مان است. از هواداران می خواهم تیمشان را تنها نگذارند تا در کنار آنها به سه امتیاز بازی برسیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ورزشگاه تختی شهر جم نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی فراز کمالوند مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان ورزشگاه تختی شهر جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ملاک قهرمانی در لیگ برتر، در صورت تساوی در کسب امتیاز، بازی رو در رو است نه تفاضل گل.

به گزارش تابناک ورزشی، منصور قنبرزاده درباره تنبیهات انضباطی بازیکنان خاطی اظهار داشت: در بحث بیانیه نویسی باشگاه‌ها ، خود جامعه ورزش و تیم‌ها به این جمع بندی رسیدند که چنین چیزی در هیچ کجای فوتبال حرفه‌ای در دنیا وجود ندارد. ما مواردی را داشتیم که دقیقه 20 بازی، یک باشگاه بیانیه می‌داد و نقطه نظراتی را درباره مسابقه‌ای که جریان داشت، مطرح می‌کرد. در هفته های پایانی لیگ این جو داشت غالب می‌شد و مسابقه‌ای بین باشگاه ها برای بیانیه نویسی بود، این موضوع در جلسه هیات رئیسه مطرح شد و واقعا از سازمان لیگ خواستند این موضوع را یک سازماندهی کنند. در نتیجه این تصمیمات در هیات رئیسه سازمان لیگ مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: در وهله اول جرایم مالی، بار دوم و سوم افزایش می‌یابد و در ادامه به تنبیهات انضباطی و حتی محرومیت هم می‌رسد، این لازم بود و انتظار داریم همه باشگاه‌ها به خاطر اینکه این جو آرام باشد، انجام دهند. باشگاه‌ها هر موردی که فکر کنند حق شان تضییع شده می‌توانند طی نامه رسمی به مراجع ذیربط اعلام کنند. هر وقت قانون دست باشگاه را باز گذاشته، نیاز به بیانیه نویسی نیست.

قنبرزاده عنوان کرد: در یکی دو هفته اخیر هم باشگاه ها رعایت کردند و مطالب خاصی نداشتند. یکی دو مورد بود که مربوط به پیشکسوتان برخی باشگاه‌ها بود و از باشگاه خواستیم تا رعایت این موضوع را انجام دهند.

وی درباره تفاضل گل در بازی‌های مستقیم تیم‌ها برای تعیین قهرمان لیگ گفت: بر اساس امتیاز، یک تیم قهرمان می‌شود و در صورتی که امتیازها مساوی بود، تفاضل گل لحاظ می‌شود و بازی رو در رو مدنظر نیست. چون تعدادی از باشگاه‌ها ابهام داشتند، سازمان لیگ مکاتبه کرد و ابهام را برطرف کرد.

قنبرزاده درباره اینکه دو سال پیش این قانون لحاظ شد، گفت: جدول دو سال پیش را ببینید، استقلال با کسب امتیاز توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم