Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی و مهاجم سنگالی تیم فوتبال لیورپول عنوان بهترین سرمربی و بهترین بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس را از آن خود کردند. ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ از سوی سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس، عنوان برترین سرمربی ماه نوامبر این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایزه در روزی به این سرمربی آلمانی تعلق گرفت که او قراردادش را با باشگاه لیورپول تا سال 2024 تمدید کرد.

کلوپ دومین سرمربی تاریخ لیگ برتر انگلیس است که در چهار ماه اول این رقابت‌ها، برای سومین بازی این عنوان را به خود اختصاص می‌دهد. پیش از این در فصل 18-2017 پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی موفق به انجام این کار شده بود. لیورپول در ماه نوامبر موفق شد با هدایت این مربی 52 ساله، با نتیجه 3 بر یک منچسترسیتی را شکست دهد و بر تیم‌های استون‌ویلا، کریستال‌پالاس و برایتون هم غلبه کند.

کلوپ پس از تمدید قرارداد با لیورپول: نمی‌توانستم به ترک تیم فکر کنم

همچنین سادیو مانه، مهاجم سنگالی لیورپول موفق شد عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه نوامبر را به خود اختصاص دهد. مانه 27 ساله در ماه نوامبر 3 گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخت و کمک شایانی به لیورپول برای کسب پیروزی مقابل منچسترسیتی، استون‌ویلا، کریستال‌پالاس و برایتون کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی گواردیولا لیورپول یورگن کلوپ سادیو مانه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی گواردیولا لیورپول یورگن کلوپ سادیو مانه منچسترسیتی گواردیولا لیورپول یورگن کلوپ سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

باشگاه لیورپول نظر خود را معطوف به استخدام سرمربی فاینورد کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول که به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای یورگن کلوپ - کسی که پس از 9 سال در پایان فصل جاری از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری خواهد کرد - است، حالا ظاهراً نظرش را معطوف به استخدام سرمربی فعلی فاینورد کرده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ صحبت‌های اولیه بین آرنه اشلوت و لیورپول خیلی مثبت بوده و این در حالی است که این مربی هلندی به شدت به دنبال حضور روی نیمکت سرخپوشان مرسی‌ساید است. قرارداد فعلی اشلوت 45 ساله با فاینورد تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد و بند فسخی هم در قرارداد او موجود نیست.

طبق گزارش رومانو؛ دو باشگاه در حال حاضر مذاکرات سازنده‌ای با هم دارند که بتوانند بر سر رقم خاصی برای غرامت فسخ قرارداد این مربی هلندی به توافق برسند. مدیران باشگاه لیورپول در عین حال مذاکرات خود با اشلوت را هم بر سر جزئیات قرارداد پیش می‌برند.

جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

اشلوت که بین سال‌های 2019 تا 2020 هدایت AZ آلکمار هلند را بر عهده داشت، در سال 2021 سرمربی فاینورد شد - تیمی که علیرضا جهانبخش را در ترکیبش دارد - و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی در اردویژه هلند رساند و چند روز پیش هم فاتح رقابت‌های جام حذفی هلند شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است