Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزینه مدیرعاملی استقلال گفت: فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل شود و وزارتخانه در این باره تصمیم می‌گیرد. آقای اولیایی هم گزینه خیلی خوب هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی فتح‌الله‌زاده در این باره گفت:

بعد از صحبت هایی که کردیم من دیگر پیگیری نکردم. قرار است آقای وزیر تا اوایل هفته آینده تصمیم نهایی خود را در این باره بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فتح‌الله‌زاده در مورد اینکه گفته می شود او شانس اصلی مدیرعاملی در استقلال است هم گفت:

سه گزینه هستیم و هرکدام به یک اندازه شانس داریم و این حرف ها درست نیست.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه روز گذشته در اتحادیه فوتبال با اولیایی دیدار کرد و آیا حرفی از مدیرعامل صورت گرفت یا نه هم گفت:

نه حرفی نشد. فرقی نمی‌کند چه کسی مدیرعامل شود و وزارتخانه در این باره تصمیم می‌گیرد. آقای اولیایی هم گزینه خیلی خوب هستند.

علی فتح‌الله‌زاده در مورد بازگشت استراماچونی به ایران هم می‌گوید:

حساب آقای استراماچونی در ایتالیا باز شده است و ایشان امروز عصر یا فردا صبح به ایران برخواهند گشت. البته در این باره آقای خلیل‌زاده خیلی زحمت کشید و با وجود بیماری همسرش تلاش زیادی کرد و هواداران باید از او تشکر کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال اولیایی استقلال اولیایی تیم استقلال علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی

مدیرعامل تراکتور درباره آخرین اقدامات این باشگاه برای انتخاب جانشین پاکو خمس توضیح داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با ایسنا درباره انتخاب سرمربی جدید تراکتور اظهار کرد: ما سه گزینه برای انتخاب سرمربی داریم که گزینه داخلی‌ماه یحیی گل‌محمدی است. دو گزینه دیگر هم بردیف و کلمن بودند که حضور کلمن منتفی شد. بردیف هم حالا حالاها نمی‌تواند بیاید. نمی‌دانم چه کسی کلینزمن را مطرح کرد.

او ادامه داد: ما زمان برای انتخاب سرمربی نداریم چرا که به یک باره مجبور به این کار شدیم. مربیان یک دفعه بحث پایان قراردادشان را مطرح کردند و خمس بد موقع رفت. انتخاب سرمربی سخت است و علاوه بر آن فردی که انتخاب می‌شود باید با بازیکنان سازگار و با فضای هواداران و تبریز هم آشنا باشد.

او با ابراز امیدواری برای حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور گفت: مشکل یحیی با کمک خودش حل می‌شود.

مدیرعامل تراکتور در واکنش به اخباری مبنی بر این که برخی بازیکنان این تیم با حضور گل‌محمدی مخالف هستند، بیان کرد: این هم مثل قضیه کیلنزمن دروغ است.

مدیرعامل تراکتور درباره منتفی شدن حضور زنان تماشاگر در ورزشگاه یادگارامام (ره) عنوان کرد: این اتفاق یک تصمیم فرا فوتبالی بود. مجدداً زیر ساخت‌ها را مشاهده کردند و بعد از آن، دستوراتی به شهرداری و سازمان مسکن شهرداری دادند که مواردی مانند جداسازی گیت‌ها انجام شود تا شرایط به بهترین شکل مهیای حضور بانوان باشد.

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • درویش: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • رضا درویش در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ماندنی شد
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • درویش، اولین مدیرعامل دوران خصوصی پرسپولیس
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!