Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان امام جمعه موقت سمنان معتقد است که حساب آنها که برنامه ای بر علیه نظام نداشتند جدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اعتراض ها به افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند باید در جریانات آبان ماه، صف مطالبه‌گران را از اغتشاش‌گران و آشوبگران از هم جدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دستور ویژه مقام معظم رهبری برای بررسی وضعیت آسیب دیدگان افزود: در بررسی ها رافت اسلامی در سرلوحه کار قرار گیرد.

امام جمعه موقت سمنان به اقدامات دشمنان در اغتشاش‌های آبان پرداخت و گفت: دشمن در این اغتشاش‌ها افرادی را آموزش داده بود که مکان های عمومی و مردم را هدف قرارمی دادند.

حجت‌الاسلام عبدوس با بیان این که صف آشوبگران و اغتشاش‌گران از معترضان جدا کرد به دستور ویژه رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رأفت و رحمت اسلامی در افق دید رهبری دیده می شد و آیندگان آن را بیشتر درک خواهند کرد .

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از مردمی ترین نظام ها در دنیا است.

وی با بیان اینکه نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس تمام شد اظهار کرد: مردم باید پس از اینکه شورای نگهبان افراد را تأیید کرد افراد اصلح را انتخاب کنند.مردم برای مجلس افرادی را انتخاب کنند که اسلام را سرلوحه قرار داده و به ولایت فقیه باور و اعتقاد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری بر اساس نظریه اسلام است و جمهوری اسلامی این است که چیزی که اکثریت بخواهند باید بر اساس قرآن باشد و باید تمام مصوبات و آیین نامه ها با پسوند اسلام مصوب شود.

امام جمعه موقت سمنان انتخاب را حق مردم دانست و اضافه کرد: باید زمینه را برای انتخاب توسط خود مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته کار و کارگر و جایگاه این قشر زحمتکش، افزود: کارگران یکی از مولفه‌های مهم در تحقق سال و اقتصاد مقاومتی هستند.
امام جمعه سمنان بیان کرد: رونق اجتماعی، رسیدن به رفاه نسبی و بر چیده‌شدن فقر از جامعه از رویکرد‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مسوولان در تحقق رونق اقتصادی است.
وی با گرامیداشت روز معلم از آنان به عنوان افسران عرصه دانش یاد کرد و افزود: آموزش مهارت‌های تقویتی برای معلمانی که به تازگی به جمع فرهنگیان ملحق می‌شوند، با اهتمام پیگیری شود، چرا که آینده کشور در گرو آموزش‌های معلمان به کودکان است.
امام جمعه سمنان با اشاره به سالروز فتح اندلس، افزود: اندلس روزگاری به عنوان یک مرکز اسلامی بود، اما بعد از ۸۰۰ سال به دلایلی از عزت به ذلت رسید و باید از این واقعه و روش دشمنان در انحطاط اندلس درس گرفت.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: اختلاف‌افکنی بین مسلمانان، ایجاد انحطاط اخلاقی و ترویج فساد و فحشا از جمله عوامل انحطاط اندلس بود و در این برهه از زمان نیز دشمنان با این ۲ راهبرد به دنبال ضربه به نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید مراقب بود.
وی پرتاب موشک ایرانی به رژیم غاصب صهیونیستی، تظاهرات کشور‌های مختلف در محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و در دست داشتن تصویر رهبر معظم انقلاب و سردار حاج قاسم سلیمانی به دست مردم کشور‌های مختلف نشان از قدرت و نفوذ فرهنگی فراسرزمینی ایران است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی اظهار کرد: ساخت پالایشگاه‌های فراسرزمینی در ونزوئلا و ساخت چهار کشتی با توانایی حمل ۷۵۰ هزار بشکه نفت، کشت فرا سرزمینی در وسعت یک میلیون هکتار از جمله افتخارات ایران است.
امام جمعه سمنان با گرامیداشت روز ورزش زورخانه‌ای، افزود: برای ترغیب جوانان به این ورزش باستانی تلاش شود.

دیگر خبرها

  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است