Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:57:41 GMT

تراکتور در مقابل فولاد پیروز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۲۵۹۰

تراکتور در مقابل فولاد پیروز شد

به گزارش ایرنا، تیم تراکتور عصر جمعه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در حالی به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت.

در نیمه نخست این دیدار که بارش برف فضای دلچسبی را به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز داده بود، شاگردان شیخ لاری بازی را توفانی شروع کرده و مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند.

بازیکنان تراکتور در نیمه نخست این دیدار نتوانستند از دفاع سرسخت فولادی ها رد شده و راهی برای رسیدن به دروازه شهاب الدین گردان پیدا کنند و این نیمه با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم تراکتور با شروع نیمه دوم بازی چندین حمله از دو جناح به سمت دروازه فولاد انجام دادند و در دقیقه ۷۳ رضا اسدی روی پاس خانزاده توانست دروازه تیم میهمان را باز کنند.

این دیدار با همین نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتور خاتمه یافت.

تیم تراکتور در این دیدار با ترکیب محمد رشید مظاهری، سید احمد موسوی، محمد رضا خانزاده، اکبر ایمانی، سعید مهری، رضا اسدی، ساسان انصاری، میثم تیموری، سید اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و مهدی تیکدری نژاد(رضا شکاری) به میدان رفت.

تیم فولاد خوزستان با ترکیب شهاب الدین گردان، ایوب والی، حسن بیت سعید، محمد قاسمی نژاد، احمد عبداله زاده، محمد آبشک، وحید نامداری(امیر حسین باقر پور)، مجتبی نجاریان، عارف آقاسی، صابر حردانی(روح اله سیف الهی مقدم) و وحید حیدریه بازی کردند.

به گزارش ایرنا، وحید نامداری، محمد آبشک از تیم فولاد خوزستان و احسان حاج صفی، سعید مهری و مظاهری از تیم تراکتور در طول بازی از داور کارت زرد گرفتند.

داوری این بازی را سید وحید کاظمی، محمد جواد مداح، امید افخمی، فرزاد بهرامی و حسین عسگری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

این بازی را در حدود ۷۵۰۰ نفر از نزدیک تماشا کردند.

 پس از گل رضا اسدی برای تیم میزبان، یکی از تماشاگران بازی دچار حمله قلبی شد.

تیم تراکتور با برد یک بر صفر مقابل فولاد در مجموع با کسب ۲۱ امتیاز و ۲ بازی کمتر به رده هشتم جدول لیگ برتر صعود کرده و تیم فولاد با ۲۳ امتیاز همچنان در رده پنجم جدول جای گرفت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بارش برف بازی فولاد فولاد خوزستان ورزشگاه یادگار امام قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم

 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از جریمه سنگین سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در آستانه دیدار فردا (دوشنبه) مقابل تراکتور تبریز انتقاد کرد.

بهرام رضاییان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، درباره جریمه دو میلیارد تومانی عبدالله ویسی با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: ما ضمن تمکین از قانون، از احقاق حقوق قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد. همانطور که مستحضر هستید، چند ساعت بیشتر تا بازی حساس فولاد مقابل تراکتور باقی نمانده است و در چنین شرایطی، پرداختن به موضوعات این‌چنینی جایز نیست.

وی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: اعتقاد داریم صحبت‌هایی که عبدالله ویسی انجام داده است، جز برای نظارت بیشتر در راستای جاری شدن عدالت در هفته‌های پایانی لیگ برتر نبوده و ایشان قصد بی‌احترامی و اهانت به هیچ نهاد و شخصی را نداشته است. با این حال در موقع مناسب و از طریق مجاری قانونی، پیگیر خواهیم بود تا خدای ناکرده حقی از هیچ‌کدام از ارکان باشگاه فولاد خوزستان ضایع نشود.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما باید تلاش کنیم تا در مقطع کنونی، هیچ مسئله‌ای آرامش اعضای تیم فولاد خوزستان را بر هم نزند و بتوانیم در فضای همدلی و اتحاد، در پنج هفته پایانی لیگ به نتایج دلخواه دست یابیم تا موجبات خوشحالی و سربلندی مردم شریف خوزستان را فراهم آوریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • مدعیان پیروز شدند
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد