Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امور زنان و خانواده بنیاد احسان برکت گفت: باید توجه داشته باشیم که اگر خدماتی به زنان بدسرپرست، بی‌سرپرست و سرپرست خانوار صورت می‌گیرد قطعاً باید از سوی زنان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، الهام اکبری مشاور امور زنان و خانواده بنیاد احسان برکت در نخستین جشنواره خانواده رضوی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام در سال‌های اخیر کارهای عمرانی مختلفی در مناطق محروم انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دو سال قبل ستاد فرمان امام وارد مباحث اجتماعی شد و بنیاد احسان شکل گرفت که این بنیاد کارهای مربوط به امور زنان و خانواده را انجام می‌دهد.

اکبری با اعتقاد به اینکه جنس احسان و امداد جنس زنان است ادامه داد: باید به این مسئله توجه داشته باشیم که اگر خدماتی به زنان بد سرپرست، بی‌سرپرست و سرپرست خانوار صورت می‌گیرد قطعاً باید از سوی زنان باشد.

وی افزود: بنابراین در بنیاد احسان شبکه‌ای از بانوان احسان‌گر تشکیل می‌شود که تمامی فعالان اجتماعی خواهند بود.

به گفته وی بحث اشتغال خانگی و کوچک (کارآفرینی) موضوع دیگری بود که ستاد فرماندهی امام با همکاری آستان قدس رضوی تا دو ماه آینده عملیاتی می‌شود. اکبری اضافه کرد: پایه اقتصاد مقاومتی بر اساس اشتغال خانگی است.

اکبری اظهار کرد: بنیاد احسان خدماتی همچون تهیه لوازم‌خانگی و لباس برای مناطق محروم و حتی برای مردم سیل‌زده و زلزله‌زده ارائه کرد.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار بنیاد برکت جشنواره خانواده رضوی بنیاد احسان برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش معاون قوه قضاییه به برخورد با زنان و دختران در آمریکا: چه کسی به داد آنها می‌رسد؟
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری