Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا، به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، در این مسابقات که با حضور ۳۰۰ ورزشکار از ۲۹ استان و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد، تیم های بانوان چهارمحال بختیاری، فارس و همدان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش آقایان تیم کردستان قهرمان شد و همدان و اصفهان در رده های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مسابقات در رشته های تیراندازی با تفنگ، شنا، شطرنج، تنیس روی میز و دارت در مجموعه ورزشگاه المپیک کیش و به میزبانی موسسه ورزش و تفریحات سالم این جزیره برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این مسابقات مهین فرهاد زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش از میزبانی جزیره کیش تقدیر و ابراز امیدواری کرد که رویدادهای بعدی هم در این جزیره با بهترین شرایط برگزار شود.

در این مراسم محمد تقی خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: برگزاری این مسابقات و رویدادها می تواند انگیزه ورزشکاران را تقویت کند و امیدوارم که در سالهای آینده هم بتوانیم میزبان شایسته ای برای این مسابقات باشیم.

همچنین امروز جمعه و در پایان این مسابقات مجمع سالیانه فدراسیون درسالن رازی مرکز همایش های بین المللی با حضور ۳۲ هیأت استانی برگزار شد.

برچسب‌ها فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا جزیره کیش ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا جزیره کیش ورزشی فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا جزیره کیش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مجوز فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است اما حضورشان به عنوان تماشاگر مشکلی ندارد.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و بانوان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد: پیشتر اعلام شد که فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این راهم گفت: قرار است که اواخر خردادماه امسال مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در اصفهان برگزار شود. این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

باران‌چشمه ادامه داد: با توجه به گستره این ورزش در سطح جهان، برای شرکت در این رویداد از ۲۵ کشور دعوت شد که تاکنون حضور ۱۲ کشور قطعی است. برای نخستین بار بنا داریم جوایز دلاری را برای این مسابقات در نظر بگیریم که هنوز میزان دقیق مشخص نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم ایران در ورزش های زورخانه ای جهان (فیلم) تکرار قهرمانی جمهوری آذربایجان در مسابقات زورخانه ای

دیگر خبرها

  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ؛ طهماسبی بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد