Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول نیوز - پیام تبریک مدیرعامل بانک مهر اقتصاد به مناسبت بیست و هفتمین سالگشت تاسیس بانک

بسم الله النور

 

« کارآمدترين و بهره‌ورترين بانک ايران را خواهيم ساخت »

 

همكاران ارجمند

با تقديم سلام و خدا قوت

 

23 آذرماه سال 1398، بيست و هفتمين سالگشتِ تاسيس بانک مهر اقتصاد را در حالي جشن مي‌گيريم که محکم و استوارتر از هميشه به دلگرميِ حمايت و همراهي مشتريان و تلاش، همدلي و پشتکار همکاران ارزشي و سخت کوش مان، بر فراز قله‌هاي اعتماد و اعتبار ايستاده‌ايم، آنجا که نام مان يادآور گره گشايي و خدمت بي منت به هموطنان ارجمند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به مثابه نهالي که بيست و شش سال قبل غرس شد و با مهر و مراقبت شما، به درختي تنومند و سرفراز تبديل گشت. بي شک اعتماد و اعتبار، ميوه‌هاي همين درخت تنومند و سرافرازند که امروز مهمترين سرمايه‌هاي اين بانک ارزشي به شمار مي‌آيند و هر يک نشات گرفته از سلامت اخلاقي، اخلاص و تعهد مديران، کارکنان، مشتريان و تمامي ذي‌نفعان گرامي مي‌باشند.

 

خداوند متعال را شاکريم که در کنار شما بزرگواران در يکي از خوش نام ترين بانک‌هاي کشور قدم در راه اعتلا و آباداني ايران اسلامي نهاديم، بانکي که علي رغم تمامي محدوديت‌ها توانست شانه به شانه بانک‌هاي قديمي و با تجربه کشور حرکت کند و چه بسا در پاره‌اي موارد گوي سبقت را نيز بربايد.

 

يقين دارم با توکل به حضرت حق جلّ جلاله و با اتکاي به توانمندي شما عزيزان با تلفيق 26 سال سابقه‌ي کاري ارزشمند بانکي همراه با 95 سال سابقه‌ي سازماني بانک سپه و ده‌ها سال تجربه‌ي ساير بانک‌هاي همراه، کارآمدترين و بهره‌ورترين بانک ايران را خواهيم ساخت و در قامت بانکي بزرگ تر، به اعتمادِ اعتبار و حسن شهرتي که در کارنامه داريم، در مسير خودکفايي، استقلال اقتصادي کشور و خدمت‌رساني به تمامي اقشار جامعه با رعايت الزامات قوانين بانکداري بدون ربا گام برداريم و در تحقق اقتصاد مقاومتي موثر واقع شويم. چرا که افتخار ما، خدمت رساني به آحاد ملت شريف ايران است و اميدواريم در اين مسير، رضاي خداوند بزرگ را فراهم نماييم.

و من الله توفيق.

 

                                                                                          با آرزوي توفيقات روز افزون

                                                                                      غلامحسن تقي نتاج . مدير عامل

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مهر اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، بانک مرکزی افغانستان امروز در خبری از دیدار حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس جمهور و رئیس نمایندگی سیاسی ایران در کابل با « هدایت الله بدری » رئیس بانک مرکزی افغانستان خبر داد و اعلام کرد: در این دیدار توسعه همکاری های تجاری و بانکی میان ایران و افغانستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
بدری، توسعه همکاری های بانکی و تجاری با ایران را حایز اهمیت دانست و گفت: افغانستان در چارچوب قوانین و مقررات برای تقویت روابط بانکی از هیچ گونه همکاری دریغ نخواهدکرد.
رئیس بانک مرکزی افغانستان، همکاری های مناسب بانکی میان دو کشور را زمینه ساز تسهیل تجارت برای بازرگانان دو کشور دانست و گفت: بانک مرکزی افغانستان متعهد است زمینه ارائه خدمات بانکی مطابق با معیارهای جهانی را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • کاهش جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت
  • تقویت همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • توسعه همکاری های بانکی ایران و افغانستان
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • بانک‌هایی که همچنان نرخ سود ممنوعه روی میز دارند/ با بهره بانکی ۴۰ درصد، دلالی جایگزین تولید می‌شود!
  • ایران در ردیف کشورهای برتر حوزه ساخت سد و نیروگاه‌های بر‌ق‌آبی
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.