Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام‌نور سال ۱۳۹۸، صبح جمعه ۲۲ آذرماه با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب برگزار شد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه پیام نور؛ بیستمین آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ صبح روز جمعه ۲۲ آذر ۹۸ با حضور ۶۵ هزار و ۷۷۰ داوطلب در ۸۰ حوزه امتحانی برگزار شد که از این تعداد ۳۴ هزار و ۶۶۶ داوطلب زن و ۳۱ هزار و ۱۰۴ داوطلب مرد بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این آزمون برای پاسخ‌های اشتباه، نمره منفی منظور نخواهد شد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ‌های آن سوال اشتباه محسوب می‌شود و به آن سوال نمره و یا امتیازی تعلق نخواهد گرفت. دفترچه سوالات کلیه داوطلبان در آزمون شخصی‌سازی شده بود و دفترچه‌ها دارای تنوع E، D. و F. بودند.

داوطلبان باید در روز‌های ۲۲ تا ۳۰ آذرماه ۹۸ نسبت به تکمیل کردن پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور سال ۱۳۹۸ اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراگیر پیام نور دانشگاه پیام نور آزمون ارشد فراگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، رئیس دانشگاه لرستان به رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در آزمون سراسری ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۵ هزار و ۵۶۱ داوطلب لرستانی هستند که گروه‌های ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز ششم اردیبهشت، رقابت خود را آغاز کردند.

علی نظری افزود: ۶۳ درصد داوطلبان استان در نوبت اول آزمون سراسری خانم و ۳۷ درصد آقا هستند.

وی اظهارداشت: عصر امروز هم گروه‌های زبان‌های خارجی و هنر و فردا جمعه در نوبت صبح آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه لرستان، آزمون سراسری مرحله‌ی دوم نیز هفتم و هشتم تیرماه امسال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • شرکت ۱۹ هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمد در کنکور
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • ۱۴ هزار و ۴۷۹ داوطلب ایلامی در کنکور سراسری شرکت می‌کنند
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب آزمون سراسری از فردا در مازندران