Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:30:10 GMT

کندی تردد در پی مه غلیظ در آزادراه های زنجان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۸۶۰۷۶

کندی تردد در پی مه غلیظ در آزادراه های زنجان

رییس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: در حال حاضر به دلیل مه غلیظ آزادراه های زنجان – تبریز، زنجان – قزوین و جاده‌های ترانزیت دید رانندگان کاهش یافته است و تردد به کندی صورت می گیرد.

به گزارش «تابناک»، محمد محمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در حال حاضر آزاد راه های زنجان، جاده ترانزیت زنجان – میانه و زنجان – خرمدره – ابهر پوشیده از مه غلیظ است و رانندگان دید کافی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، علاوه بر این مسیرها جاده های زنجان – بیجار، زنجان – طارم، نیک پی – ماهنشان، ابهر – خدابنده و زنجان – تهم – چورزق نیز به دلیل مه غلیظ تردد با کندی مواجه و رانندگان دید کافی ندارند.

رییس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همراه داشتن لوازم گرمایشی، تجهیزات ایمنی و زمستانی، مجهز کردن خودروها به چراغ های مه شکن الزامی است.

محمدی یادآوری کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی سامانه بارشی امروز از استان خارج می‌شود.

به گفته وی، اکیپ راهداری در ۳۰ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

رئیس مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

محمدی افزود: هموطنان می توانند برای اطلاع از وضعیت راه های این استان با سامانه ۱۸۱۶ در تماس باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان زنجان آزادراه مه غلیظ کندی تردد انتخابات مجلس یازدهم آنفلوانزا استان تهران جنوبی بودجه 99 پست پلاس عبدالمالک ریگی جشنواره سینماحقیقت لیلا واثقی پایتخت 6 پوکی استخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) محدوده گیلاوند سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محورهای چالوس، هراز، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها، ترافیک در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا حصارک، آزادراه قزوین - کرج حدفاصل مهر ویلا تا ساسانی و محور تهران - پاکدشت محدوده خاور شهر سنگین است.

همچنین براساس آخرین اطلاعات از وضعیت جوی، برخی از محورهای استان‌های فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و یزد دارای بارش باران است.

کد خبر 6088447 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند