Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد موقری روز شنبه در جلسه اختصاصی اجرای طرح برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال مسروقه استان، با تاکید بر لزوم برخورد با معامله کنندگان اموال مسروقه در فضای مجازی، افزود: در این راستا ساماندهی فروشندگان توسط شهرداری و همکاری سایر ادارات و سازمان های استان به منظور فرهنگ سازی با هدف کاهش سرقت و خرید و فروش اموال مسروقه بسیار لازم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مراکز خرید و فروش اموال مسروقه موجب انگیزه سازی برای سارقین است و این افراد متخلف همیشه درصدد یافتن بازارهای خرید و فروش و مالخر برای اجناس مسروقه خود می باشند.

موقری ادامه داد: ضرورت دارد چرخه خرید و فروش اموال مسروقه را که به خاطر ارزان بودن اجناس مسروقه مورد استقبال مالخران قرار می گیرد، با موانع  اساسی روبرو کنیم تا از فعالیت آنها جلوگیری به عمل آید.

وی با بیان اینکه خرید و فروش اموال مسروقه در فضای مجازی در قالب اموال دست دوم به مراتب راحت تر از فضای واقعی است، اضافه کرد: سایت های فروش اموال دست دوم باید با احراز هویت فرد اقدام به انتشار آگهی فروش کنند.

موقری آگاه سازی و اقدامات فرهنگی از طریق رسانه های جمعی و فضای مجازی را مهم و موثر در جلوگیری از خرید و فروش اجناس و برهم زدن بازارهای معامله اموال مسروقی بیان کرد که باید در اقدامات آینده مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه راهکارهای اجرایی و هماهنگی های لازم در جهت برهم زدن بازارهای خرید و فروش اموال شناسایی شده و اولویت دار در فضای حقیقی و مجازی ارائه شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان شرقی خرید و فروش سرقت شهرداری فضای مجازی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • برنامه های و اهداف شرکت گلتاش در سال ۱۴۰۳
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • اجرای هفت پروژه باغات مدرن در آذربایجان شرقی
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه