Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از استعفای مسعود آرمات از هدایت تیم خاتم اردکان، صحبت‌هایی مبنی بر حضور فرهاد نفرزاده در این تیم شد که او در گفتگو با مهر خبر را تکذیب کرد و حال از دلایل تکذیب خبر می‌گوید.

فرهاد نفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره دلیل تکذیب اولیه خبر گفت: با توجه به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر برخی از تیم‌ها مانند شهرداری ارومیه، خاتم اردکان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در حال مذاکره برای جذب مربی بودند. آن زمان به دلیل اینکه در حال مذاکره بودیم و اتفاق خاصی رخ نداده بود خیلی خوشایند و حرفه ای نبود که اعلام کنیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان در ادامه درباره تیم خاتم گفت: تیم والیبال خاتم اردکان از ۷ بازی خود به ۱ پیروزی و ۶ شکست دست یافته است که جایگاه مناسبی در جدول رده بندی ندارد. امیدوارم با کمک هیات مدیره و بنده نتایج بهتری کسب کنیم  تا تیم را از این وضعیت خارج کنیم و باعث شادی مردم اردکان شویم.

کد خبر 4796794 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم والیبال خاتم اردکان فرهاد نفرزاده لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان مارک ویلموتس لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو فوتسال تیم فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حاجی حسینی در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

دیگر خبرها

  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • سیل در مسیر چَک‌چَک اردکان
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • رشد ۵/۵ برابری تولید گندم در استان
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • بارش‌ها در میبد و جاده چادرملوی اردکان +فیلم و عکس
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز