Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در ارزیابی خود از بودجه سال ۹۹ گفت: متاسفانه وابستگی بودجه سال ۹۹ به نفت علی رغم برخی اظهار نظرات بیشتر شده است.
وی با بیان اینکه در بودجه سال ۹۹ دولت مجبور خواهد شد پول پرقدرتی چاپ کند، تصریح کرد: پیرو این مسئله قطعا تورم به نحو عجیبی بالا خواهد رفت.   این نماینده مجلس تصریح کرد: سقف درآمد‌های نفتی در این بودجه نزدیک به ۸۸ هزار میلیارد تومان بوده و این مسئله واقعا خطرناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید: لایحه بودجه سال ۹۹ در یک نگاه/ از مالیات صد هزار تومانی تا هزینه میلیاردی حفاظت از شخصیت‌ها +فیلم وی با اشاره به بودجه بخش آموزش و پرورش، گفت: در این بخش ۷۳ هزار میلیارد تومان نیاز است که دولت ۵۴ هزار میلیارد تومان برای این بخش در نظر گرفته است و این یعنی ما از هم اکنون با کسری ۲۰ هزار میلیاردی در این بخش مواجه خواهیم شد.
این نماینده مجلس تصریح کرد: با وجود کاهش بودجه برخی از بخش‌هایی که در اولویت قرار دارند، عجیب است بدانید بودجه نهاد ریاست جمهوری به نحو چشمگیری افزایش پیدا کرده است؛ این مسئله جای سوال دارد که اگر کمبود منابع داریم چرا بودجه نهاد ریاست جمهوری افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به پیشنهاد  افزایش ۱۵ درصدی حقوق و دستمزد در لایحه بودجه سال آینده، گفت: در حال حاضر مرکز آمار ایران تورم را  ۴۳ درصد عنوان کرده است؛ چرا باید افزایش حقوق و دستمزد ۱۵ درصد باشد؟ این رقم با چه فرمولی محاسبه شده است؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: در حال حاضر نرخ توم بیش از ۴۳ درصد است و این افزایش ۱۵ درصدی حقوق و دستمزد کفاف زندگی مردم را نخواهد داد.   سلیمی با اشاره به بخش مالیات‌ها در بودجه سال ۹۹ نیز تصریح کرد: دولت در این بخش ۱۹۰ هزار میلیارد تومان درآمد‌های مالیاتی پیش‌بینی کرده است که این مسئله فشار مضاعفی به مردم وارد خواهد کرد لذا بهتر بود دولت به جای بالا بردن سقف مالیات‌ها جلوی فرار مالیاتی و دانه درشت‌ها را می‌گرفت. منبع: میزان برچسب ها: رویداد24 ، بودجه سال ۹۹ ، افزایش تورم سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بودجه سال ۹۹ افزایش تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902822

دیگر خبرها

  • تهیه‌کننده نون‌خ: سعید آقاخانی دستمزد نجومی نگرفته/ آمار مخاطبان تلویزیون بیش از آن چیزی است که گفته می‌شود
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • واکنش تهیه کننده نون خ به دستمزد نجومی سعید آقاخانی
  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی واقعیت دارد؟
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد