Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور فرانسه به بریتانیا نسبت به رقابت ناعادلانه با اتحادیه اروپا پس از بریگزیت هشدار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اظهارات امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه به دنبال پیروزی بوریس جانسون در انتخابات پارلمانی روز پنجشنبه انگلیس و در بحبوحه ترس‌ها از اینکه لندن پس از بریگزیت به سمت کاهش مالیات و مقرارت خواهد رفت، مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکرون پس از نشست اتحادیه اروپا در بروکسل گفت: امیدوارم بریتانیا یک متحد، دوست و یک شریک صمیمی و نزدیک باقی بماند. شرایط قوانین یک روابط عادلانه را تعریف خواهد کرد. ما نمی‌خواهیم بریتانیا یک رقیب ناعادل شود.

رئیس جمهور فرانسه همچنین به بریتانیا هشدار داد که هرچه بیشتر به سمت مقررات زدایی اقتصادش پس از بریگزیت پیش برود، امکان دسترسی‌اش به بازار اتحادیه اروپا کمتر خواهد شد.

وی افزود: فکر نمی‌کنم با اختلافات مهم مقرارتی در زمینه‌های آب و هوا، محیط زیست، اقتصاد یا مقرارت اجتماعی بتوانید روابط محکم و قوی با بازار واحد اروپا داشته باشید. این واقعیت ندارد.

ماکرون در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد که خواستار روابط بسیار ویژه‌ای با بریتانیا پس از بریگزیت است چرا که بریگزیت به این معنا نیست که بریتانیا اروپا را نیز ترک می‌کند.

وی افزود: من می خواهم به دوستان و متحدان انگلیسی‌مان بگویم که شما اروپا را ترک نمی‌کنید. من خواستار ایجاد روابط بسیار نزدیک با بریتانیا به ویژه در بخش‌های دفاعی و امنیتی هستم. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بریگزیت امانوئل ماکرون اتحاديه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۸۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هشدار پوتین نسبت به مداخله خارجی در سیاست‌های روسیه پوتین با نامزدهای رقیب خود دیدار كرد (+فیلم)

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • افشای گفتگوی خصوصی الخلیفی با لاپورتا